Suzanne

Alla inlägg under januari 2008

Av Suzanne - 16 januari 2008 20:18

Idag så har jag vare på arbetsförmedlingen. Sen så gick jag till ådalshallen och var med Stina en stund, tills elin kom då fick vi och simmade. det var skönt men jobbigt. F*n jag måste börja tränna igen.


Nu ligger jag i soffan och se på tv är så trött. ska gå och lägga mej tidigt idag 


Godnatt

ByeBye 

Yes

Av Suzanne - 14 januari 2008 22:06

Idag ha jag inte gjort mycket. Jag tog mej ut hur huset ifa och ut ur komunen iaf :P

Den den resan blev jätte bra, Jag fick tex tag på kaben som jag ha till datorn från tven som var trasig :)


Just nu så sitter jag och titta på Idrottsgalan.

Sen tro jag att jag sak gå upp och se en film lr börja läsa en ny bok. 


Byebye 

Av Suzanne - 13 januari 2008 19:28

När jag fick hem från Stina igår så hade det kommer 1dm snö och lycklig blev jag :) tänkte köra skoter idag. Att gick jätte bra tills jag kom ner på isen sen så kom jag inge vart, Det hade ju inte komme blöt sön utan puder snö. Och under snön så var det blank isen, så det fanns inge som tog imot, så där stog jag. ringed till mamma så hon fick komma ner och hjälpa mej. så hade Stina sett mej ner på isen och att jag hade problem och tänkte komma ner och hjälpa mej när mer jag komme upp för backen så kom hon.

Det vet min skoter tur de, för vart man än ska så måste man köra på isen, för på vägen få man inte köra på. Vi kom på att det skulle vara roligt att åka skärtlapp i fråhagen men det var inte spår så då är det inge kul. då tog vi skorten och körde upp och ner så då fick vi ett spår.

Vi åkte tre gånger sen var vi less, det är ju så jobbigt att gå upp. Kan inte förstå hu man orkade springa upp hela tiden förut när man vi minder. 

Vi tog en LITEN prominad, sen gick vi in.


Nu så ha jag just sett på One Tree Hill och nu sitter jag och vänta på singing bee. Ska ta och göra en milkshake inna det börja.


Ha en trevlig kväll :)

ByeBye 

Av Suzanne - 12 januari 2008 18:34

Kvällen räddad, ska ner till Stina och se på lite film Kajsa och Stina skulle också komma :) Kanske det bli lite tp också det vet man aldrig :P

Först så tänkte vi fara ner till Hörnösand också se på bio men det blev bio hos Stina :P 

Just nu så är mormor, morfra och Hans här och fikar lite :P


Nää ska gå och kolla vilka filmer jag sak ta med mej och så ska jag popalite popcorn


Byebye 



Av Suzanne - 11 januari 2008 23:14

For ner till Hörnösand idag. det var skönt att komma hemifrån ett tag. Men det känns skönt att komma hem och sova i sen egan säng också.

Annars så ha jag inte gjort så mycket idag. OCh imorrn så lär jag inte heller göra så mycket. Få se vad det är för väder så kanska man kan ta en lite tur med skorten


Nää nu ska jag gå och lägga mej, kanske se en film

Godnatt :)

Av Suzanne - 10 januari 2008 16:44

Idag så skulle jag på Arbetsförmedlingen och då ringder dom igår och frågan om det gick bra att vi flyttade fram de till den 16.

Men då tänkte jag att jag skulle fara in till Kramfors ändå. Men när jag fick verta att inte bussen gick gör förbi här på morgon för att det sandbilen hade varit här, så ville jag  inte sätta mej i bilen för att åka till Kramfors.

Så jag blev hemma :(  Så änu en dag där jag inte ha gjort någonting.

Funder på att kolla om Hannah är ledig imorrn så då kanske jag far ner till Härnösand och fördirver tiden litegrann :) .


Av Suzanne - 8 januari 2008 19:37

Nu är jag less. Jag ha vare hemma alldrelse för länge och inte gjort någonting, Och nu när alla som går i skoan ha börjat så finns det änu minder att göra. inge jobb ha jag heller. Men nu tro jag att jag ska kolla så mycket jag kan. För jag vill ha pengar så kan kan flytta till en egen lägenhet, vill inte bo hemma längre. Plus att om jag inte jobba så få jag ju inge pengar och då kan ju jag inte hitta på nått roligt att göra. Men ska på arbetsförmedlingen på torsdag så jag få se vad som händer efter de.

Det jag ha gjort idag är att sutte vid datorn och sett på film. 

Stefan fluyyade ner sen dator till sett rum så då flyttade jag dit han hade sin, så nu ha jag ett mer riktigt bort att sitta vid :P 

Imorgon så tro jag att jag sak hjälpa mamma med tvätten och städa litegrann då brukar tiden går fortare.


Nu ska jag se på Bygglov och sen House.

ByeBye

Av Suzanne - 7 januari 2008 19:24

Idag så var jag och mamma i Sundsvall och Brista.

Det ända jag skulle ha var ett par skor men det blev tre :P Köpte lite nya underkläder också men annars så hittade jag inte nått jag ville ha, är så kräsen på allt

Vi ha en kapel mellan tv och datorn så att vi kan se film på tv:n via datorn men vi var tvungen att skarva men den lite kapel och sen ha ny gått sönder så jag tänket att jag skulle köpa en ny nu är vi for till Sundsvall. Vi var inne på 5-6 olika affärer som säljer datagrejor men ingen hade nått, inte en nå likande och vissa hade inte ens sett en dåda kapel och viste inte riltigt vad man skulle ha den till. Det jag inte förstå är att den inte finns någonstans :S Vi ha den ju och vi måte ju ha fått ifrån något. jag fåväl fortsätta och leta på någon som kan han en den lr nå likande


Nää nu ska jag ta och göra nått att äta sen ska ja se på Andra Avenyn


ByeBye 

Ovido - Quiz & Flashcards