Suzanne

Alla inlägg under september 2009

Av Suzanne - 28 september 2009 22:51

Igår så gjorde jag inte så mycket. Jobbade lite sen när jag kom hem så satt jag bara vid datorn och vid tven.

Och idag så ha jag inte heller gjor så mycket.

Jobbade, som gick bra.  Sen när jag kom hem så satt jag med här vid datorn och här ha jag sutte sen jag kom hem :P

Nu så fundera jag på att lägga mej i sängen och se på en film.

Imorrn är det en ny dag med nya planer.


På torsdag så kommer mamma och pappa ner, dom ska på nån messa. Men jag kommer att hinna träffa dom ändå. :)


Nää ska krypa ner under täcket nu.


GodNatt

ByeBye

Av Suzanne - 27 september 2009 12:39

Har kommer lite blider från hockeyn igår  :)


 

Här är min snygga tröja. Den kunde man böra stolt eftre matchen.


      


Efter matchen så fick vi hem till björn en sväng sen så for vi hem. Vi hann bara hem så skulle vi fara igen.

Vi for in till coffé 60 och satt där en stund och pratade skit. Sen så gick vi ut. Vi stod i kö nästan en timme, men när vi väl kom in så behövde vi inte betala nått.

Kom hem vid 4 och jag somnade så fort jag la huve på kudden.


Ikvällen kommer att bli lugn, Det ända jag sak göra idag är att jobba en liten stund. Sen blir det bara att ligga i soffan och mysa.


Nää nu är det dag att göra sej klar för att gå till bussen.


ByeBye


Av Suzanne - 26 september 2009 22:03

Joo visst fick man valuta för pengaran idag

Det jag mena är ett MODO VANN. Så det var värt varrenda krona.

Det var en riktig bra match också. Och som vanlig så spela Djurgården fult, provisera modo hela tiden.

Efter full tid ståg det 1-1 och det var Magnus Häggström som gjorde målet. Och sen i sadden så fick Foppa in pucken och det slutade 1-2 till Modo.


Hade sett fram imot den här matchen jätte länge och den var värd att se.


Nu ska vi dra ut.

Bilder kommer imorrn :)


ByeBye

Av Suzanne - 26 september 2009 13:31


Det var en bra kväll igår var med ett härligt sällskap. Vi var på chaplins.


Idag så är det Hockey som gäller. DIF-MODO

Och det är MODO som vi hejja på.


Kväll så ska vi gå ut igen. Vet inte vart men det kommer säker att bli jätte roligt :)


Nu ska jag göra mej klar.


HEJJA HEJJJA HEJJJA HEJJA MODO


ByeBye

Av Suzanne - 25 september 2009 21:20


Nu är det dax. Det var ett tag sen man gick ut och man drack  samtidigt.

Och jag är klar, men jag har en viss kompis som jag bor tillsamman just nu som har namnet Elin Djupenström som inte at klar än :P

Vad jag skulle göra när vi kom hem var: Duscha, laga mat, sminka mej, fixa håret och leta fram kläder.

Det Elin skulle gör när vi kom hem var: Måla naglarna, sminka sej, fixa hårte, leta fram kläder och äta.

Jag ha gjort allt.

Elin ha gjort allt utom att måla naglarna. Men hon är inte klar än :P


Nää nu ska jag leta fram en koft som jag kan ha på mej.


Ha så kul För det ska jag ha.

ByeBye

Av Suzanne - 24 september 2009 22:33


Nu har Zukkan komme ner till mej. Hon kom igår med Emelie. Och allt hade gått bra hon hade vara så snäll hela vägen.

När jaga vakande imorse så var det hon som kom om mös med mej. Så jag låg kvar en kvar längre.


Och på jobbet så börja jag komma igång igen. Det känns mycket bra. Det är så härlig stämning där. Så det känns alltid lika roligt att gå på jobbet varje dag.


Annars så är det ganska bra. Är lite bättre i magen, men inte fult bra än. Medicinen som dom sa jag skulle köpa funkar okeji.


Idag så startade ju hockeyn också. Men det blev ingen bra start för MoDo. Men kul iaf att Foppa fick göra första målet. Och på lördag så ska vi gå och kolla på Dif-MoDo och så hoppas att jag vi kommer att få sen en riktig bra match och att Foppa är med. Var ett  bra tag sen man fick se han spela. Kommer iaf att bli riktigt kul.

Skönt att Hockey Säsongen ha börja igen :)


Nu ska jag ta och göra mej två mackor och lite juice och se på Wallander.


  


ByeBye

Av Suzanne - 22 september 2009 22:05

Imorrn så kommer Zukkan ner.

Vill att det ska bli onsdag kväll NU !!!!

 

Av Suzanne - 22 september 2009 14:35


Jag vet att jag är dålig att uppdatera här på bloggen. Men när jag kommer hem från jobbet så orka jag inte skriva nått. Är så trött så jag äter middag och sen så lägger jag mej i soffan och se på tv en stunde sen så somna jag.


Men det här hänt lite saker sen jag skrev sist. Ha fått tandställning nere, ha börja vänja mej vid den nu.

Vi var och kollade på en lägenhet på Ekerö men den var så dyr tyckte vi så vi sa nej till den.

Men nu ha vi fått en annan lägenhet, men det är bara i tre månader. Vad gör man sen då ?

För min del så tycker jag inte att det känns bra alls.

Sen på jobbet så går det sådär. Var hemme två dagra förra veckan så jag hade ont i huvue och magen. Och idag är jag också hemma för jag ha ont i magen.

Ha ringt till vårdcentralen och dom trodde att jag hade magkatarr och skulle gå på apoteket och köpa nått som är bra för magen i det här fallet. Så vi få hoppas att det hjälper annars så skulle jag ringa tillbaka så skulle jag få träffa en läkare.


Imorrn så kommer Emelie ner och då ha hon med sej Zukkan. Jag kommer att pussa så mycket på henne. Ha sakna henne.


Nu ska jag ringa och prata lite med mamma.


Ska försöka vara bättre på att uppdatera här.


ByeBye

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards