Suzanne

Alla inlägg under augusti 2009

Av Suzanne - 30 augusti 2009 20:17


Joo har har det hänt mycket sen jag skriv sist.

Lägenheten som vi trode vi hade fått blev vi lurad på. Nu så har vi börjat om på nytt.Vi la ut en ny annons på blocke. Så det ringde en dam till mej när jag satt på tåget hem till mamma och pappa i går och så till helgen ska vi fara och kolla på den.


Annars så ha jag bara jobbat sen jag skrv sista. Var ut med Linda-Marie och Malin i fredags. 

I går så for jag hem till mamma och pappa för jag ska till tandläkaren på tisdag + att jag måste städa ut lägenheten.

Jag och mamma var in till Kramfors idag och plockade ihop alla saker. Så  nu är det bara att lasta på alla kartonger på nått och köra där ifrån dom. Sen ska mamma fara dit och städa ut den.


 Nu ska jag gå och se på tv. 


ByeBye

Av Suzanne - 22 augusti 2009 23:36


Just nu så känns det inge bra alls :(


ByeBye

Av Suzanne - 21 augusti 2009 09:36


Har inte orkat lagt ut bilder från Åladen III ocg från personal festen. Jag det kommr det lova jag.

Dom här dagaran jag ha jobbat har gått lite segt. Men det kan kanske bero på att jag inte känner mej 100. Hoppas bara att jag inte bli förkyld igen. 

Varje dan när jag ha komme hem så ha jag istort sett gått och lagt mej på en gång. Är så himla trött på kvällarna nu.

Idag efter jobbat så ska jag till Lisa och där ska vi fixa iorning oss och sen så ska vi dra ut. Jag känner på mej att det kommer att bli en jätte rolig och trevlig kväll.


Imorrn så ska Jag och Elin fara och skriva på papper för en lägenhet. Så till veckan ska vi flytta in i den. Det är en stor 3:a på 84 m2 i Älvsjö. 


ByeBye



Av Suzanne - 19 augusti 2009 11:11


Nu ver det ett tag sen jag skrev här i bloggen, så nu tycket jag det är dag att skriva lite vad som har hänt.

Igenligen har det inte hänt så mycket. Har i stortsätt jobbat bara. Och det går bra på det nya jobbet. Härliga arbetskompisar och jag trivs jätte bra.

Ifredag så åke jag hem till mamma och pappa för jag skulle jobba dom sista dagran på hotellet ( lördag och söndag ) Men på fredag kväll så åkte vi med Ådalen III. Den kom och la till vid våran kaj i Köja "Köja ångbåtskaj" Det var 85 st som klev på där = hela nyn + några till. Det var mycket trevligt. 

http://allehanda.se/start/kramfors/1.1287411

Sen så jobbade jag lördag och söndag. På lördag så var det kaos hela dan men söndag därimotvar jätte lugnt. Sen påmåndag så hade vi personalfest/sommar avslutning. Vi för till en skjutbana i bjästa och hade som en lite fem kamp. Det var riktigt kul. När jag kom hem så var det bara att packa klar.

Igår så åkte jag ner till Stockhom igen. Elin mötte upp mej vid centralen så for vi hem och lämnademina väskor sen så for vi och hanlade liteoch sen tag vi lite massage på Kungsholmen. Det var det bästa på hela dan. Super skönt och det var inge dyrt heller. Så dit kommer vi att gå fler gånger.

Just nu så sitter jag på jobbet igen och det känns faktiskt skönt.

Går lite segt nu på förmiddan, men snart är det lunch och efter lunchen så kommer det igång.


Det kommer bilden från jag åkte Ådalen III och från personal festen när jag kommer hem.


Nu ska jag fortsätta och jobba lite. 

ByeBye

Av Suzanne - 4 augusti 2009 21:07


Då har man gjort sin förta dag på det nya jobbat. Det var inte så svårt som jag trodde. Det kommer att gå jätte bra bara man kommer in i det.

När jag hade sluta så for jag och Dahlander till Odenplan och var Elin och Ida och sen kom Emelie in också, så vi gick på burger king och å, lr jag åt bara lökringar.

Imorrn så blir det att kliva upp tidigt för det är dags att jobba. 

09-18 tis, ons, tors och fre 11-20 mån och tors. Så det är ganska härliga pass. 

Nu ska Emelie och jag äte chip morötter och gurka med vitlöksdipp och se på en film.


ByeBye

Av Suzanne - 3 augusti 2009 12:48


Igår så ver det finväder. Vi for till Grönad och åkte lite och tittade på Lady Gaga. Hon var riktigt bra, Vilken enerig hon ha på scen och så får hon med sej publiten riktigt bra.

När vi kom hem så såg vi på film. Först så såg vi Cry Baby och sen Rocky 3.


Idag så lyser solen och jag och Emelie ska fara och bada och steka. Hoppas det är varmt i vattnet. Det kommer att bli mitt första dopp iår. 

Kan inte förstå vad det som ha hänt med mej. För ut så tog jag mitt första dopp precis när isen hade släppt. Och nu ha snart hela sommare gått och jag ha inte bada nått..


Nu ska vi gå till bussen

ByeBye

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards