Suzanne

Direktlänk till inlägg 23 januari 2010

Fredag 22 januari 2010

Av Suzanne - 23 januari 2010 00:45


Ha nyss komme hem från Elin, vi såg på Let´s Dance och dippade gurka och morötter i vitlöksdipp. Eftesom jag ha börja mitt nyttiga liv så skippade vi chips och dricka


Jag fundera lite på att byta blogg. Vill ha lite ombyte och prova nått nytt.

Få se hur jag gör. Kanske man ska dunder lite till.


Nää nu tro jag ska se en film lr jag ska se en film. Hoppas att jag inte somna ifrån den bara.


ByeBye

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzanne - 2 februari 2010 17:11

  Som jag skriv tidigare så ha jag bytt blogg men jag skulle skriva här också. Men ha komme fram till att jag inte kan hålla på bloggar i gånga samtidigt. Så jag byter helt till den andra bloggen.   Jag kommer att ha kvar den här så man kan g...

Av Suzanne - 26 januari 2010 22:41

  Idag så for jag och mötte Elin i stan när hon hade sluta. Sen så for vi hem till henne och lagade lite mat. Den här gången bli det hemgjord pizza och egen pizzasallad. Mycket gått. Nu så ska vi ta efterrätter som är glass och fruktcocktail.   ...

Av Suzanne - 25 januari 2010 23:47

  Idag så var jag på Ikea i Kungenskurva med Elin. Skulle igenligen inte ha nått. Men Alltid kul att komma ut och gör nått annat än bara sitta in lr gå på stan. Jag hittade iaf en dragväska som är perfekt när man ska handla för då slipper man gå ...

Av Suzanne - 21 januari 2010 23:45

Det ha vare lite mycket för min del dom senaste dagaran. Så idag tog jag en promenad för att rensa huve på allt Jag gick runt Rågsved det var mycket mindre än vad jag trodde. Det tog bara 30 min. Eftre maten, som idag blev spagetti och baconsås,...

Av Suzanne - 21 januari 2010 00:51

  Löksoppa               4 portioner   Ingredienser 10 st mindere lökar 1 morot 1 liter ört/grönsaksbuljong (buljongtärning) 1 lagerblad 1 nypa timjan eller kvist 1/2 dl torr sherry eller liknande eller 2 msk vitvinsvinäger 2 dl riven star...

Ovido - Quiz & Flashcards