Suzanne

Alla inlägg under mars 2008

Av Suzanne - 30 mars 2008 19:15

Hemma då ! Fick veta i går kväll att Stefan hande fixat min dator, men när jag kom hem tidigare idag så gick den att he på men skärmen funkar inte :(

Så nu vet han inte vad som är felet. :(


Gårdagen blev bra ! Jag hade jätte kul. Träffade mycket folk som jag inte har träffat på länge. :)


Nu tro jag att jag ska hoppa in i duschen och se så ska jag plasera mej framför tv:en tills  jag somna. Men det lär jag för ganska fort annar jag :P

 ByeBye

Av Suzanne - 29 mars 2008 18:26

Idag så Har man vare i Sundsvall och shoppa lite :) Hittade det jag skulle ha förutom en jacka . Men ska snart ner igen med mamma så få kolla då också !

Nu så sitter jag i kramfors och väntar på att jag ska få hoppa in i duschen. För det är nån som är så J*vla seg :P

Sen så bli det party party och Kramm.

Ikväll så ska vi ha sten kul !!!!! Allt har börjat bra och för hoppningsvis så kommer det att sluta bra också !!!!!! :D


Nää kanske ska gå och kolla om jag får komma in i duschen :P


ByeBye

Av Suzanne - 28 mars 2008 14:31

Jahaja då ha min datorn gått sönder :(

Hade på den igår och satt vid den en stund sen gick jag och fikade och när jag kom tillbaka så var den avstängd och den gick inte att he på. Det luktade även bränt och det var jättte varm. Så Jag bad Stefan titta på den och så troligen så hittade han felet. Men han kan inte gör nått åt den för han har inte verktyg så han ska ta med den till skolan på måndag och fixa det. Som tur är så är det inget med hårddisken att göra så allt är kvar.

Så det är tur att vi inte bara ha en datorn. Så jag får sitta vid pappas lr Stefans så länge inte min funkar.


Har vare ute ett tag idag och då kostaterade jag att jag har två knäppa katter :P Men kul verka dom ha iaf :P


Imorrn så bli det Shopping i Sundsvall och sen är det bara hem och göra sej iorning och gå på Kramm :):)

Av Suzanne - 26 mars 2008 13:52

Jaha då har det vara påsk också. Har inte gjort mycket. Jobbade torsdag fredag och måndag ! Men var skönt att vara ledig lördag och söndag för att när jag jobbade två dagar så blev min lila förkylning sämer. Så tur att jag inte hade tagit på mej att jobba hela helgen !


Var och hälsade på mormor och morfar idag ! Och det var bra med dom som vanligt :)


Vill fara till Sundsvall och shoppa lite, men vem ska man ta och lura med tro ? :P  det är ju inte kul att fara med Stefan ! Han är inge bra att ge smakråd.


ByeBye

Av Suzanne - 19 mars 2008 18:17

Var ju upp och tittade på Modo igår. Men det var inte med glade miner vi for där ifrån med. Stannade på Max och tröst åt lite.

Så nu är det Linköpng jag håller på ! Hoppas att Timrå åker på dyngstryk i semifinalen! haha


Nää nu J*vlar ska det bli slut på det här ! Efter påsk så ska jag börja :)



Ikväll så blir det mys med nå gått och se på Roomservice och Grey's Anatomy.

få se om jag sitter hemma är om jag går ner till Stina !

 

Ha en trevlig kväll

ByeBye 

Av Suzanne - 18 mars 2008 13:50

Helgen blev bra ! Och det blev Måndagen också !

Vinnst för Modo.

Så nu blir det att man far upp ikväll också !

Och då vill Vi se en seger till !! :D


Nä ska jag  gå och äta lite och göra mej klar för att oka ni till Kramfors !! 


ByeBye 

Av Suzanne - 14 mars 2008 17:03

Den här helgen kommer att bli bra känner jag på mej, lr inte bara helgen dagaran framöver

Ikväll ska till Hornöberget, fast inte för att jobba. För att äta :)

Imorrn Gladan

Söndag Jobbar 12-20

Måndag Övik Modo-Timrå. 

Hoppas att dom kommer igen nu. Men en positiv sak är att varje gång jag har vara upp och tittat på Modo-Timrå så ha modo vunne. Så hoppas att det håller i sej :)


Tro även att jag sak köpa ett träningskort nu när jag ha fått lön, och sätta igång att träna. Känner men så lag när jag inte gör nått. Har för mycket energi över som jag måste lägga på nått. :P


Nää man kanske ska göra sej klar

Ha en trevligt helg ! 

ByeBye 

Av Suzanne - 11 mars 2008 18:01

Idag så var jag hos tandreglering i Härnösand.

Fick veta när jag ska får tandställning. Det bli den 12 Maj

Ser inte fram imot det iaf  :(



Forn ner till Härnösand i helgen. Men ångra att jag gjorde de.

Hade inte kul alls ! 

Helgen blev inte alls som jag hade tänkt mej.


ByeBye 

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards