Suzanne

Alla inlägg under december 2009

Av Suzanne - 28 december 2009 23:45


Jahaja, då var julen över detta år också. Men den ha vara jätte bra.

Fick många fina julklappar är super nöjd.

På julafton så hade vi först jullunch och sen så for vi till mormor och morfar, när vi kom hem på juldan så tog vi det bara lugnt i familjen. Annandan så for jag och Elin på Kramm, men det blev inge festande för vi var chaufförer, vi hade kul ändå :)

(Det kommer att komma bilder bara jag hitta kabeln till kameran)


Igår så åter vände jag till Stockhom. Och som vanligt så var bussen försenad. Men huvudsaken är att vi kom ner iaf.


Idag så var jag Elin och Emelie och fixade lite saker, sen så gick vi i gallerian vid Globen. Hittade lite små saker.

När vi kom hem till Elin och skulle börja med maten så kom Björn och Walle för bli så det blev en liten myskväll. Åt tacor, marängsviss, titta lite på hockey och spelade spel.


Imorrn så bli de stan och sen så tro jag att jag ska färga håret och klippa mej. Men jag vet inte hur jag vill klippa mej. Men Emelie kommer att vara med så man kanske få nå tips och ideer av henne


Nu ska jag lägga mej och sova så jag kommer upp en vettig tid imorrn.



God Natt

ByeBye

Av Suzanne - 24 december 2009 14:03

Idag så är det Jul afton.

Vi ha haft jullunch här hemma med Kenth, Begitta och så kusin med hennes barn.

Strax så ska ska vi fara över till mormor och morfar.


Man kanske ska springa ner till Familjen Sahlén och önska dom en GodJul.


Jag Önskar er alla en riktigt skönt och bra Jul.


ByeBye

Av Suzanne - 23 december 2009 23:25


Idag så ha jag gått en sväng med snabel daraken och golvmoppen. Sen så ha vi pyntat lite, de blev inte lika mycket som det bruka. Var tvungen att tänka på att mamma måste plocka undan allt iår

Sen så ha vi gjort skickan, rebensspjäll och janson.

Ikväll så ha vi sutte och sett på BingoLotto. Och för en gång skulle så vann både jag och brorsan eftre första bingo. Jag vann två sverige lotter och brorsan vann 100 kr

Få se om jag hinner hemta ut mina lotter. Och så tänker jag vinna miljoner.


Sen så ha jag även beställt min klänning som jag ska ha på nyår.

 


Nu ska jag se klart på BingoLotto och sen lägga mej och se klart på film jag somnade ifrån.


Om det inte kommer nå inlägg imorrn så få jag önska er en GOD JUL


ByeBye


Av Suzanne - 22 december 2009 21:53


Jag och pappa för och julhanlda lite mat idag. När vi kom hem så packade jag upp allt och när dom tomma påsarna var tomm så var det två katter som tycket det  var kul att krypa in i dom och leka lite.

 


Ikväll så hade vi en myskväll. Eldade i öppenspisen, drack gölgg och sett på tv.

 


Nu ska jag krypa ner i sängen och se på en film.


ByeBye

Av Suzanne - 22 december 2009 19:24


Här kommer en lite uppdatering från veckan som va.

I Onsdags så fick jag och Dahlander ut och åt på fredays, eftre kom Elin, Calle och Nadja. Vi satt där en stund och pratade innan vi gick visare till 54.


                    


I torsdag så var jag och Elin och simmade igen. Riktigt skönt. 

När vi var klar så skulle jag på arbetsintervju. Det gick bra så nu är det bara att hålla tummarna att dom ringar och säger att jag ha fått jobbet.

När jag ver klar så for jag till Elin och så gjorde vi pankakor lr rättare sagt gjorde jag pankakor medans Elin sov.


 


Ifredags så satt vi några och drack och pratade lite.

Resten av helgen var bara lugnt.

Var på stan och fickade med Walle i söndags. Mycket mysigt.


Nu så ska jag sätta mej och se på tv en stund.


ByeBye


Av Suzanne - 21 december 2009 23:23


Ha nyss sett på Välkommen hem - En sång för hemlösa

EMD som ville göra nått gått för hemlösa.

Dom gick runt i Stockhom och pratade med några som är hemlösa.

Dom ville göra nått för att hjälpa dom. Så dom skrev en låt. Välkommen hem.(finns på deras julskiva)

Alla intäckter för den låten få till att hjälpa dom hemlösa.


Man blev lite rörd när man satt och kolla på pogramet.

Fler som EMD borde göra nått.


Av Suzanne - 21 december 2009 21:15


Idag så åkte jag hem till norrland till mamma och pappa.

Jag åkte buss, satt och kollade ut genom fönstret och det är så fint nu när det snö överallt och så tittade solen fram en sväng. Det såg ut som på ett julklort. Riktigt mysigt

Men bussen blev en timme försenad för när vi komm till Söderhamn så hade vädret vänt. Men jag var inställd att bussen skulle bli försenad så jag brydde mej inte så mycket.


Imorrn så kommer det en kort uppdatering om vad som ha hänt i helgen och så kommer det lite bilder.


ByeBye

Av Suzanne - 16 december 2009 12:15


Igår så var vi och simmade. Det var riktigt skönt. trode att jag skulle ha ont i armarna idag men inte, Sen eftre vi hade simmat så fick jag att mycket trevligt samtal. Så på torsdag eftremidda ska jag på arbetsinterjuv

Sen så var man bjuden på middag hos födelsedagsbarnet Elin Dahlander


       


Nu ska jag göra mej klar för att åka och möta Elin och sen ska vi vidare på stan.


ByeBye

Ovido - Quiz & Flashcards