Suzanne

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Suzanne - 12 december 2009 21:41


När jag kollade ut för ett ta sen så bliv jag glad. Det snöade och det hade komme så det var vitt på baken.Hoppas att den ligger kvar och att det kommer att komma mer.

        Nu kommer julkänslan mer och mer iochmed att snön kommer.




       Sen så ha jag en liten sakand också av mina katter Tuffer, Rufus och Zukarella. Det är inga som kommer kurrade och kryper upp i knä och vill gossa, läger sej/gå på tangentbordet, ska jaga musen på skärmen, och få nå frispel och springer runt som ett tok och jaga varran. Men jag åker hem snart närmera bestämt den 21 då ska mysa med dom så mycket jag bara kan.


Nu ska jag lägga mej och se en film


ByeBye

Av Suzanne - 12 december 2009 15:23


Ha kommer bilderna som jag lovade sen jag och Elin bakade lussebullar


             Den här degen är med vitchoklad  Utan vitchoklad, men båda blev lika go Vi hade inga plasthanska så jag tog en plaspåse och det funkade lika bra nästan bättre                                 


Vecka som ha gått så bröjade jag träna men det blev bara två gånger. Det är alltid så när jag börja, kör någa dagar sen så tänker jag att jag ska vila en dag och sen så bli de inge mer. Men ska iaf följa med Elin och sima på tisdag, så sen så få vi peppa varran så vi fortsätter.


Gick en sväng i stani vecka också.letade julklappar så nu ha jaginhandlat nästan alla ha bara två kvar och en av dom är till papp. Vet absolut inte vad jag ska köpa. Hörde med brorsan och mamma om dom hade nån idé men ikke. Och om man fråga pappa så säger han bara: -Ni ska inte köpa nå till oss ha vi ju sagt.

Få någ på en sväng till på stan och kolla vad man kan hitta.


Nä jag var på vårdcentralen och tog bort mitt lilla stygn så var det några som var där och vaccinera sej för svinenfluensan.

Jag ha sen först början sagt att jag inte ska vaccinera mej, men när jag satt där då funderade jag på att göra de ändå. Men ändå så känner jag att jag kommer att klara mej om jag åker på influensan, sen så är jag väldigt rädd för spruter och nålar. Kanske man ska ta och funder ordentligen hur jag ska göra.


Nu tro jag att man ska ta och göra sej lite och äta.


ByeBye

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards