Suzanne

Alla inlägg under juli 2008

Av Suzanne - 12 juli 2008 22:21

Har jobbat sen torsdag och då gick allt som det skulle. Lr det har det gjort varje dag. Men igår efter attt jag hade äte lunch så fick jag så ont i magen och kallsvettades och frös omvartan. Så när Linn kom och bytte av mej så blev jag bara glad.

När jag vaknade idag så var det lite bätte, så jag få och jobbade. (Och när jag satt och åt frukost så sa pappa att jag såg ut som att jag hade festat hårt i två dagar och jag kännde mej nästan så också.( Men efter halva dan så började jag få såont i huve och vart så slö och vill lr orkade inte göra nått. Men jag härdade ut till kl nio. Jag hoppas verkligen inte att jag också åker på förkylning. Vem vill var sjuk på sommaren?

Börja inte för än 5 imorrn så jag få sova ut litegrann iaf. Jag hoppa att det gå över tills imorrn. Vill inte missa och jobba imorrn lr nån annan dag heller. 

Men sen är jag ledig måndag och tisdag till veckan. Så jag hoppas att jag få vila och bara ta det lungt . Men jag tro inte att det kommer att hända så mycket ändå. Alla andra jobba ju :P


Men jag är lite less på att jobba helgen och kvällar. Men jag kan ju inte väla mina arbetstider så det är väl bara att ta det som det är.

Få se om det blir nått annat till hösten.


Huva vad jag känner att detta inlägg blev så att man ska tycka synd om mej. Men gör inte det. :P 


Ska kolla om jag hittar nått att äta och sen ska jag se på en film tro jag.


ByeBye 

Av Suzanne - 9 juli 2008 13:58

Kan sammanfatta helgen och de dagaran som ha gått.


Var som sagt nere på gatufesten i helgen. Det roligt och trevligt. :)

Hotellrummet såg känndes som ett fängelse Hade bara ett takfönster. Men vi skulle ju bara sova där :)


På söndag när vi/jag kom hem så var det bara att åka till jobbet direkt och jobba lite. Trode att jag skulle vara jätte trött men det gick faktigts jätte bra att jobba. 

Måndag så jobbade jag också. Och det gick också bra :)


Igår så for jag, mamma, mormor och morfar till villa fraxinus och kollade. Jag tycket inte att det var nå specielt. Sen så stannade vi hos mormor och morfar ett tag. 

När jag kom hem så tag jag med mej Stina och gick ner för att göra premiär doppet. Men Stina fegade ut. Men jag kom i. Det var inte så kalt som jag trode att det skulle vara. 

Sen på kvällen så satt jag bara vid datorn.


Det bli inte så mycket jag ska göra ikväll heller. Skönt att inte göra nått alls när man är ledig också.


Nää nu ska jag ut och tvätta bilen.


Byebye 

Av Suzanne - 3 juli 2008 21:51

Idag så har det vara en riktig skön dag. Vare soligt och varmt hela dan.


Tog en tur in till Kramfors och inhanlade lite sakre in för helgen :) 

Sen så satte satt vi ute och solade och prata.


Ska packa det sista jag kan inför imorrn. Sen ska jag gå och lägga mej.

Jobba ett litet pass innan det bärav ner till Sundsvall och Gatufesten  :


ByeBye 


Hoppas att det här vädret håller i sej i helegn. Men på väderleksraporten på tven så skulle det bli fint men inte lite varmt. Men huvudsaken är att det inte regnar.

Av Suzanne - 1 juli 2008 23:07

Kan säga på en gång att det här kommer inte att bli ett långt inlägg. Sa till mej själv för en timme sen att jag skulle gå ocg lägga mej, men jag är vaken än :P


Har inte hänt så mycket sen sist jag skrev. Förutom att jag har jobbat. Känns skönt att jobba det trodde jag inte när jag fick sommarschemat. Men tiden går så fort.


Var hos mormor och morfar i söndags och då konstaterade jag att jag inte har badat än. Det måste vara nått fel. Men sen så dom dagaran jag har vara ledig så har det inte vara nå väder för att jag vill bada. Men kanske ska ta ett lite dopp på tordag då jag är ledig.


Till helgen så blir det gatufesten :) Det kommer att bli sten kul :)

På torsdag så bli det att fixa lite saker sen är allt klart :)




Det blev ett litet långt inlägg ändå :P Skit 

Nää nu ska jag gå och lägga mej.

Godnatt på er alla. 

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards