Suzanne

Alla inlägg under december 2008

Av Suzanne - 31 december 2008 14:32

Ja ha då ha det här årte gått, ha bara flygt iväg med bode positiva och negativa saker.

Ikväll så blir det inge festande för mej för jag ska jobba men igenligen så ha jag inget imot det. Vi ha så kul på jobbet. 


I Söndag så var vi ju matchensförtag uppe i Modo. Det var en ganska bra match synd bara att dom förlorade. Sen så for vi och bowlade och det gick ju inte så bra för min del lr mitt lag men vi hade kul iaf det är ju det som räknas.

Sen så For vi hem till hotellet igen, och där satt vi ett lite gäng och pratade, seplade kort, lektelekar och hade allmänt trevligt. Vid två tiden så började vi städa undan lite. Jag kom hem vid halv tre.

I måndag så gjorde jag inte så mycket.

I går så skulle jag vara ledig men då ringde dom och frågade om jag kunde jobba för Jessica hade blev sjuk. Visst for jag och jobbade. Det var en lung kväll så det var ju ingen fara att jobba.


Nää nu ska jag hoppa in i duschen och göra mej klar för att fara och jobba. Men jag börja inte för än kl 18 men jag ska hinna med mycket innan jag far.


Gott nytt år på er alla.

ByeBye

Av Suzanne - 27 december 2008 15:30

Just nu så sitter jag och brorsan och se på tv.

Julen ha var ganska bra.  Fick mycket bra julklappar.

Fick bla. en riskokare, fritös, en multiskrivare, lite pengar mm

Men igår natt så var det inte bra. Fick gå upp två gånger och spy. Sen på morgonen så hade jag så ont i magen så jag höll på att gå åt. Känndes som om nån stack en kniv i magen på mej. Skulle jobba igår men det gick ju inte. Men fick höra idag att det är nått som då på jobbat för diskaren fick åka hem igår och att Malin inte mådde nå bra.

Imorrn så ska vi upp till Övik och se på hockey, (är matchenförtag) Sen bli det bowling och roligheter. Vet inte om jag sak dricka lr inte. Få se hur jag känner mej imorrn.


Nu ska jag fortsättar att se på tv

God fortsättning!

ByeBye


Av Suzanne - 24 december 2008 14:55

Just nu så sitter jag hemma hos mamma och pappa, ska strax packa bilen och fara till mormor och morfar.


I måndag så hade vi julavslutningt på jobbat. Åt lite gröt pepparkakor julskinka och drack glögg. Sen så hade vi tänstickstävling, Det var Sofia som vann och priset var ett playstation 3 :)

Igår så jobbade jag in i de sista så nu är jag ledig till på annandan.

Annars så händer det inte mycket ha. 


GOD JUL PÅ ER ALLA
Av Suzanne - 18 december 2008 13:42

Ja här hos mej händer det inte mycket för tillfället.

Jobba lite och när jag är ledig så dona jag på i lägenheten bara lr så gör jag inget alls.

Mindre än en vecka var till jul är det också !

Och minder än en månad kvar till jag få botniabanan.


Man kansek ska ta och börja grädda lite pankisar och äta innan men far och jobba en liten stund.


ByeBye

Av Suzanne - 13 december 2008 16:49

Ju nu så sitter jag och se på tv och ska strax fara och jobba.

Jobbade i onsdag och torsdag. 

Igår så gjorde jag inte  mycket. det hade snöa mycket såjag gick men   Zukarella en sväng var riktigt skönt ut. Idag när jag vakande så hade det snöa ännu mer, så när jag hade äte frukost så klädde jag på mej och gick in till stan och handlade lite så nu ha jag bara en julklapp kvar att köpa. Sen så sopade jag av bilen så jag skulle slippa göra det när jag ska fara, Det var riktigt skönt ute idag också. Sen var det vara att gå in och börja laga mat och ta en duscha.


Nu ska jag fixa håret och sen far jag till jobbat.



ByeBye

Av Suzanne - 9 december 2008 21:41

Få ca två veckor sen så fick jag veta att det 15 januari så ska jag till tandläkare, dit jag skulle den 12 maj. Bara 8 månader senare.

Tack vara att mamma ringe och kollade upp det. För när jag var med Stefan hos tandläkaren i Sundsvall i augusti så sa som att jag fans med på listan men dom viste inte när jag skulle få komma. men dom skulle kolla upp det så fort som möjligt och hör av sej. Men det gjorde dom inte.

Så nu hoppas jag inte att det bli nå mer krongel, och jag jag få den där j*vla tandställningen så jag bli kvitt den nån gång.

När jag väl ha fått den så är det bara att stå ut med den i ca 4 år. Som dom ha sagt iaf. Hoppas att det tar kortare tid :)


ByeBye

Av Suzanne - 8 december 2008 21:37

Idag så har jag var till Birsta och köpt lite julklappar, se nu har jag bara två kvar varaven som jag vet vad jag sak köpa sen är det en kvar, få se vad jag hitta på. Köpte även en klänning till mej själv :)

Var även in på Ikea och shoppade loss lite. Det blev bla. en soffa, en tavla, lite nya mattor och lite ljus.

När jag kom hem så var det bara att börja skruva ihop soffan och plocka upp allt annat. 



Jag blir alldeles varm i kroppen ner jag se han. Men problemet kvar står och det kommer det alltid att göra :(


Nu ska jag se en film och sen lägga mej och sova. 


ByeBye

Av Suzanne - 7 december 2008 12:26

Igår så jobbade jag till 18 sen var det bara att springa ner och duscha och byta om, för jag skulle kolla på Hörnö rocksalonger med The Scramblers. Det var riktigt bra :) Jag var där med mamma, pappa, brorsan, mormor, morfar, Hans, Ulf, Therese och Lisse.

Idag så så jag inte göra så mycket tro jag. Tvätta lite och damsuga. Skulle igenligen jobba men ha bytt med Linn, Och det känns skönt :) 

Imorrn så ska jag fara till Ikea och Birsta för at köpa lite julklappar. Hoppas jag hittar julklappar till alla så jag inte behöver tänka mer på det. :)




Jag tro jag ha hittat min prins. Han är snygg, kan sjunga bra och spela gitarr. Det känns nått konstigt i kroppen när jag se han. :$

Men det finns ett problem :(


ByeBye



Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards