Suzanne

Alla inlägg under december 2008

Av Suzanne - 5 december 2008 20:44

Idag så ha jag jobbat. Hade ingen ork när ja for med det gick bli det var lungt hela dan.

Innan jag får och jobbade så for jag in till vekstan och skulle kolla vda det var för fel på bilen ( går inte att låsa riktigt ) Och det blev inte biligt. Ska dit på onsdag och fixa det. 

Igår så bakade vi lusse bullar. Dom blev mycket goda :) Och dom man inte ha alla vektyg så få man tillverka egna :P

Medans vi bakade så var det två stycken yrväder som sprang runt i lägenheten, men kul hade dom :)


Nu så ska jag fortsätta se på idol. :) 


ByeBye

Av Suzanne - 3 december 2008 21:11

Idag ha jag inte gjort mycket. Tog med Zukarella ut en sväng. Först så tycket hon inte det var nå roligt men sen så sprang hon runt och skulle kolla överallt.

Sen när vi kom in så satte jag mej och såg på en film. 

Efter jag hade äte så tog jag ett bad, vad skönt det var bara ligga där i varmt vatten och slamna av och inte tänka på nått.

Nu så sitter jag och kolla på tv för det finns inte så mycket annat och göra.

Man kanske ska lägga sej i sängen och se en film till.


Tidigar idag så fick jag lite ångest lr vad man ska säga. Just nu så är jag väldigt less på att jobba kvällar/sena kvällar och helger. Men sen att hitta ett jobba här i närheten som inte är sena kvällar och helgen är inte det lättaste. Ett tag så funderade jag på att börja plugga igen, men till vad ??

Jag hinner inte ena träffa mina kompisar. 


ByeBye

Av Suzanne - 2 december 2008 18:15

Dagen började med att mamma ringde och väkt mej. Hon skulle komma och hjälpa mej och sätta upp gardinerna och sy upp dom. Så nu ha ja det lite juligt iaf. Ska inte ha så mycket mer än ljusstakar och julgardiner. Sen kom pappa och satte upp någa kroker. Smatidigt så ringer brorsan och frågade om vi skulle äte lunch tillsammans, så jag och pappa for till jakten där vi mötte Stefan. Sen gick jag på stan en sväng för jag skulle köpa en klänning. Hittade en som jag la undan. Gick upp till Elin ensväng sen så for vi in till stan, provade klänningen igen och sen var den min. Gjorde nå ärende sen så for vi och handlade på Kvantum. När vi skulle fara hem så hade det hänt en trafikolycka infarten till Kvantum, men vi kom ut så vägen var inte blockerad. Nu sitter jag hos Elin och inte gör mycket.

Senare ikväll så ska jag fara till jobbet där vi ska provsmaka nya menyn, som vi ska börja med imorrn.


På torsdag så ska vi baka lussebullar och ha lite jul mys :)


Ha en bra snöig tisdagskväll 

ByeBye


Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards