Suzanne

Alla inlägg under maj 2008

Av Suzanne - 28 maj 2008 21:41

Vad jag är dålig och skriva här tycker jag :P

Den här veckan har jag mest bara jobbat.


Var ner till Sundsvall igår. Lämnade in mobilen, Köpte lite småsaker som jag behövde, fick tag i allt utom en jacka men jag få fortsätta att leta. Sen så han jag bara hem och byta om så var det iväg och jobba. 

Provade den nya menyn som vi ska börja med imorrn. Gud vad jag kommer at beslut ångest nästa gång jag ska äta där. :P


Jobbade idag också ! Och det har hänt mycket med ändå inte. 

Först så var den en liten kändis och åt hos oss (Peter Siepen )

Sen så var det två stycken som var och drack lite ön och någa groggar sen så gick dom ut och satte sej i bilen och for där ifårn. Så Vi han och ta  regnummret så vi ringde polisen. Så jag hoppas att dom bliv stoppad.

Vilka jävla idioter som sätter sej i bilen och kör iväg när dom ha druckit. 


Nää nu sitter jag och vänta på att Pernilla ska ringa så jag få veta om hon kan byta med mej den 13 juni. (Hoppas att hon kan)


Ska gå ooch göra mej klar för att lägga mej och sova. Har sovit ganska lite den här veckan.


Hej Hej !!

Av Suzanne - 26 maj 2008 22:00

En ny vecka och nya planer.

Imorrn så ska jag och mamma göraen lite tripp till Sundsvall.


Och jag hoppas att vi kan börja planera vår fest mer någrant och prata med lite folk.

Ska jobba till helgen också. Tack Snälla Linn som ville byta med mej.  


Sen så måste ja/vi börja planera lilte om vi ska på gatufesten.


Nää ska ta och lägga med och se en film nu tro jag,

ByeBye 

Av Suzanne - 21 maj 2008 20:59

Det var dett tag sen man skrev här, men jag ha haft lite ock göra också.

I Lördag så for jag ner till Härnösand och hämtade min börs, Sen så var jag chaufför till mamma och några till.

Sen på söndag så var det bara att kliva upp och packa och göra sej klar för att fara till bussen i ullånger. Far ner till Stockholm och gjorde lumpen, men de gick inte bra :( Föll på styrketestet :( Men kul har jag haft iaf

Kom hem på måndag kväll . Var så trött så jag gick och la mej nästan på en gång.

Tisdag så fixade jag lite hemma.

Idag så far jag in till Kramfors och gjorde lite ärenden.

Och nu så tro jag att jag sak upp och lägga mej och sen en film.

GodNatt

ByeBye

Av Suzanne - 16 maj 2008 19:56

Dagen började väl ganska bra.

For in till Kramfors och fixade lite saker och hämtade Elin och Tjuffsan sen så bar det iväg till Härnösand. Sprang runt lite på stan och kollade. Sen så for vi ner till Coop och handlade lite.

Och när jag stog i kassan och skulle betala så hittade jag inte min börs. Fick plocka ihop varrarna och sälla dom innan för kassan och springa uut i bilen och kollade. Men den låg inte där heller, kollade i alla påsar men hittade den inte. gick in och frågade i kundtjänst om dom hade fått in den, men nää ingte. Ringde till Intersport och Åhlens där jag hade vara sist och frågade om dom hade inte fått in den heller. Så det var bara att ringa och spärra bankkortet och försäkerhetsen skull ringa polisen och stäldanmälla de. För man vet ju inte. :(


När jag kom hem så sa mamma att dom hade ringt från Åhlens och sa att det var en dam som hade hittat min börs och lämnat den där på Åhlens. :)

Det är tur att det finns bra människor ! :)


Annars så i helgen så händer det inte så mycket.  

Men på söndag så far jag ner till Stockholm :)


Kanske man ska och och lägga sej en stund så man orka se på Sverige mtachen ikväll ?!


Byebye 

Av Suzanne - 14 maj 2008 21:00

Idag så fick jag veta att det har vara körförbud på min bil. Skulle kolla när jag ska få mitt skattemärke. Så jag ringde till värgverket (efter att försäkt att kolla på intenet) Då när jag  pratade med dom så fick jag veta att det var körförbud på bilen för den vara inte skattad. 

Den förra ägaren hade ställt av den och sen när han ställde på den igen så betalade han inte skatten. Så nu ha jag fått betala lite extra för att få köra den. och nu är det bara att vänta på att få det rätta skattemärket så jag kan köra. Jag hoppas att jag få den snart för skatten ska vara betald innan sista maj.

Jag har haft tur att inte blevit stoppad av polisen nått.


Nu ska jag ta en lite dusch och sen ska jag lägga mej i sängen och se på film.

 

Godnatt

ByeBye 

Av Suzanne - 12 maj 2008 22:16

Ny veckan är här. Känns skönt att var ledig idag. Få så om det bli hela veckan lr inte.


Var in till Kramfors och tog en liten prommis med Elin. Men det blåste mycket och kalt.

Sen så när jag kom hem och hade äte så for jag och mamma och kollade på hundvalpar. Och det var en som kom till mej och så la hon sej i min famn och somnade. Hon låg där till vi for hem. :)

Jag vill ha Henne. Ska parat med mamma och ska övertala henne.


Imorrn så bli det att jag ska städa ut min garderob ochsläng det jag inte ska ha kvar.


Nu ska jag ta en liten dusch och sen gå och lägga mej och se en film.


Godnatt

Av Suzanne - 9 maj 2008 14:13

Som sagt den här veckan blev inte som jag hade tänkt mej.

Igår när jag inte skulle till arbetsförmedlingen så tänkte jag att jag skulle ta det lugnt. Men så på onsdag kväll kl elva så får jag ett sms där dom frågar om jag kan jobba imorrn (torsdag). Självklart så tackar jag ja. Säger aldrig nej till jobb om det inte är nått annat jag ha bestämt. Bättre att tjäna lite pengar än att bara vara hemma och inte göra nått.


Ska hacka lite grönsaker nu och fixa köttfärsen så jag kan äte lite tacos innan jag far och jobbar idag. Sen så ska jag duscha också !

Kanske bli så att jag sover över på hotellet. Ha schema till 01 idag men man vet aldrig när man är klar. Och så börjar jag 12 imorrn.


Ha en trevligt helg på Er allehoppa

ByeBye 

Av Suzanne - 7 maj 2008 19:33

Jahaja då ha halva denna veckan gått. Och inget har bevit som jag ha tänkt mej.

Måndag: Var hos tandläkaren i Härnösand. Fick veta hur dom skulle göra när dom ska sätta dit tandställningen och då samtidingt så fick jag veta att jag kanske måste betala men det är inte mycket men ändå. Och att jag skulle få en ny tid när jag ska få tandställning. Så nu vet jag inte när jag sak gå den. Blev lite less. Vill ha den så jag få det bort gjort.

Sen for jag och jobbade och då var det lugnt och skönt 


Tisdag: Skulle på vårdsentralen och ta ett allergitest. Men då så ringde dom i fredags och sa att jag inte kunnde gå dit för att dom går ut i streak på måndag. Så då sket sej det också.

For in till Kramfors och tog en prominad med Elin istället. Sen så for jag till mormor så han fixade bilen. Nu är det tyst och skönt när jag kör :)


Onsdag: Idag så har jag jobbat fick sluta tidiage, Skönt! 

Nu så ska jag inte göra så mycket


Torsdag: Skulle på arbetsförmedling men då ringer min handledare idag och sa att hon skulle bort så jag fick en ny tid. så vad ska man ta och hitta på imorrn då.


Fredag: Ska jobba. det lär bli sent för det är modevisning men ändå kul.


Lördag: Jobbar då också. Men bara till 19,00


Söndag: Jobbar även söndag. 



Nu när jag kom hem från jobbet så hade jag fått ett brev från pliktverket och den 18 maj så fara jag ner till Stockholm och mönstra. Men jag vet inte hur det ska gå För min komdis ligger i botten just nu. Men jag ha en vecka på mej att jobba upp den lite så det ska säkert gå bra !


Men ett problem dök upp hade tänkt att fara till Sofie den där helgen som jag ska till Stockholm. Men då kom jag på att jag kan fara upp till Sofie på fredag och åker hem på lördag så då blir det en liten stund iaf jag är där uppe.


Nää man kanske ska ta nått  att äta.

ByeBye 

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards