Suzanne

Alla inlägg under maj 2008

Av Suzanne - 4 maj 2008 14:51

I fredags så tog jag och Stina en liten sväng till till Kramfors.

Sen på kvällen så hade vi drinkprovning. Vi provade fyra olika (kommer inte ihåg namnen :P) Det var mycket trevligt. Vi fick även lite besök av Amanda.


I lördags (går) Så gjorde jag inte mycket. Satt här vid datorn och var ute en sväng. Stina och jag grillade lite sen så blev det lugnt.


I söndag (Idag) Än så länge har jag inte gort så mycket. Och jag tro inte att det kommer att bli så mycket mer heller.


Imorrn så ska jag till Tandläkaren och få veta hur dom ska göra som mär som sätter fast tandstälningen. Och nästa måndag (12/5) så sätter dom dit den :(

jag kommer att skämas när jag ha den. Det känns så hemskt fel att få den nu när jag är 20. Men det är sånt man få ta. Få tänka positivt, jag få det gratis nu, annars så skulle jag få betala upp till 50 000 kr.

Och sen så hinner jag bara hem och byta om så ska jag fara och jobba lite


Nää ska kolla om jag ha nån bra film man kan se.

ByeBye



Av Suzanne - 1 maj 2008 21:29

Igår så var det fest.

Var hos elin först och äte lite och fixade iorninge oss, sen så bara det iväg upp till Bruket till en förfest, sen så vidare till Kramm.

Hela kvällen var så underbra. Hade jätte kul hela kvällen !


När jag kom hem så gick jag ner till Stina och så såg vi på tv lite och åt lite Pölsa ! Mumma :)


Nu så ska jag ner och duscha och sen så ska jag leta reda på en film och kanske äta lite chips om jag hittar nå här hemma, innan jag lägger mej och sover !


NattiNatti

ByeBye 

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards