Suzanne

Alla inlägg under februari 2009

Av Suzanne - 28 februari 2009 14:56


Vaknade i morse igen av att mobilen ringde. Och det var Stina igen. 

Låg och drog mej ett tag. När jag hade äte fukost/lunch så gick jag ut en stund med Zukarella. Det är sånt fin väder idag. Men i skuggan så var det inge varmt.

Fick någa bilder av Stina så nu måste jag kolla igenom dom och sortera upp dom lite.

Ska gå in på fotoaffärn på måndag och kolla om  ha hittat nått fel på kamera.

Jag vill göran ha en tillbaka den innan nästa helg. Lr om jag köper in ny. Få se vad som går fortast


Ska strax far upp till Övik och äte lite mat och sen se på hockey Modo-Södertälje. Hoppa det bli en bra match


Ska göra mej klar för att fara nu.


ByeBye

Av Suzanne - 27 februari 2009 23:10


I morse så vakande jag först av att Zukarella höll på bita mej i tåna och ville busa. Sen så vakande jag av att mobilen ringde. Det var Stina, så det var bara att kliva upp och hoppa in i duschen. När jag kom in på stan och mötte upp Stina så åt vi frukost på Bakfickan. Sallad med på två festis. Sen gick vi en sväng på crispin och kolla på skor. Jag hittade ett par som jag köpte. När vi var klar så var det för mej att far till Hans med bilen. När han var klar så for jag hem till Kramfos och packade en väska, sen far och handla lite. Skulle hem till mamma och pappa och bjuda dom på middag. Men när jag kom hem så var mamma tvungen att far och jobba så det blev bara jag, pappa och brorsan. 

Senare på kvällen så följde jag med pappa till Anders och Anki och såg på lets dance. 

Nu sitter jag här framför tv:en och datorn hos mamma och pappa. 


Ska strax börja sen en film innan jag lägger mej och sover som vanlig :P

 

ByeBye

Av Suzanne - 26 februari 2009 18:27


Just nu så ligger jag i soffan ock lyssna på musik och se lite på tv. Här ha jag leggat sen jag kom hem från jobbet. Är så trött att jag kan somna nu, men om jag soman nu så kommer jag inte att kunna somna ikväll. Så jag få väl hitta på nått så jag håller mej vaken. 

Ligger och kolla på en ny kamera och jag ha hittat en på elgiganten. Fundera strakt på att beställa den.  Ska kolla med mamma först om hon vill köpa min.


Imorrn så ska jag fara till Hans med bilen. Och sen kanske man få lite besök :) 

Nää man kanske ska ta och göra sej lite lättare mat och äta.

Och sen så kommer jag att bli ännu tröttare :P


ByeBye

Av Suzanne - 25 februari 2009 22:29


När jag vaknade i morse och kollade om brorsan var vaken, som han inte va, så låg Zukarella med han (Först bilden) Så jag var bara tvungen att knäppa ett kort.

När vi hade äte frukost så for vi och hämta Elin och sen bar det iväll till Svall. Brorsan skulle till Tandläkaren och var tvungen att skjussa ner han. Så då passade jag och Elin på att gå på stan en sväng. Innan vi for hem så for vi in på Birsta en sväng också.

Jag hittade bland annat en topp/tunika, ett linne, ett par byxor, lite underkläder, ett skärp, en bok och en ny parfym. (Andra bilden)

Tyvärr så är inte bilderna så bra, ha knäppt med mobilen för jag ha fått lämna in min kamera igen.


Nu vill jag också göra en ny tatuering. Jag vet vad jag vill ha och vart jag vill ha den så det är bara att gå till nån och boka en tid.

Igår så satt jag och kolla på några gamla bilder på mej. Då jag hade långt och ljust hår. Och det är just de jag vill ha nu också. Så fort håret ha vuxet lite så gå jag till frissan och ta bort det slitna, sen så känns det som att det aldrig kommer att bli långt igen. Funder på att köpa löshår och sätta fast. Och i samma veva färga det ljusare. Lr det kan jag göra i vilket fall som helst.


Nää nu ska jag lägga mej och glo lite på tv innan jag somna. Ska upp och jobba imorrn.


NattiNatti

ByeBye


Av Suzanne - 24 februari 2009 23:09


Lyssna på den här låten.

Den är så fin

Av Suzanne - 24 februari 2009 22:58


När jag just skulle hoppa in i duschen så ringer det på dörren. Och där ståd Bernt med en semla till mej :)


Väl inne på stan gjorde jag några ärende och mötte upp brorsan. Sen så skjussade jag hem han och jag for och fikade med Elin, Emelie och Amanda. Köpe oss en semla, mycket god var den. Sen så följde jag med dom på några ärende på stan. 

När jag kom hem så var det bara att börja med maten för så var brorsan hungrig. 

Efter maten så la jag mej på sängen en stund. Vilat ner maten så  litegran så var det dags för en promenad. Det var inte inte jätte kalt lr snöyra. Den hör gången så var det riktigt skönt.


Nu ska brorsan  ha datorn igen. Han ha haft den sen han kom hit och lär han den till han somna med dej i knä :P


ByeBye

(bilden är ifrån förra gången vi var ute och gick)

Av Suzanne - 24 februari 2009 12:33


Hade ställt väckaren på nio och tänke kliva upp då men klockan blev halv tolv när jag kom ur sängen.

När jag väl kommit upp ur sängen så  började jag med att diska, när jag var klar med det så kom damsugaren fram och skurmoppen, Mattorn åkte ut. Nu är det rent och fin här.

Ska hoppa in i duschen och sen gå in på stan och handla lite och så bli det en fika med festis och semla :)


ByeBye

Av Suzanne - 23 februari 2009 20:59


Det var lite segt att jobba idag, huvudet var lite tungt. Men det var lugnt så det gick bra. Men det blev inte mycket gjort när jag kom hem. Skulle ha gjor en hel del men få ta tag i det imorrn istället. 


Ha legat och sett på Familjen Annorlunda och jag tro inte att jag kommer att skaffa så många barn. De verka vara lite jobbigt. Om jag vill vara upp i många barn så kan jag jobba på ett dagis.


Nu ska jag kolla om det är nått på tv att se på. Annars så bli det en film.


ByeBye

Ovido - Quiz & Flashcards