Suzanne

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Suzanne - 22 februari 2009 19:02


Igår så hände det lite saker på jobbet. Och det var inge nå roliga saker. Jag fick en diskback i huvudet och det slutad med att jag fick åka in på sjukan och så tog dom massa prover och rönkade huvudet och nacken. Jag var trött hela tiden och kunde knapt svara på frågorn som dom ställde. Sen senar så fick jag åka hem till mamma och pappa, så där blev jag kvar över natten. Dom trode att jag kunde ha fått en lättare hjärnskakning. Sen såg dom att jag hade väldigt lite vitaminer och järn i kroppen. Så jag skulle gå in på en hälsokost och köpa nått tillskott lr liknade.

Innan jag skulle gå och lägga mej så ringde Robban och sa att jag var tvungen att hämta Stefan. Så pappa och jag for. Och han mådde inge bra.


Ifrdag så jobbade jag ockå då hade vi Thomas Järvheden på besäk. Han var riktigt bra. Och kvällen fläg i väg. 


Nu ska jag lägga mej och se på tv och hoppas at jag få sova hela natten. 

Imorrn så ska jag jobba. Och de är gansak lungt så jag tro det kommer att gå bra. 


GodNatt

ByeBye



Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards