Suzanne

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Suzanne - 19 februari 2009 21:31


Idag så for jag med bilen till Hans så han fick kolla vad felet och han hittade de. Det var nått med att motorvärmaren att glykolan försvan dit. Och det gjorde att jag inte hade nå värme i bilen. Så nästa fredag så ska jag dit igen så ska han fixa det. Sen så bjöd mamma på mat så jag for dit. Och då så bytta jag bil med pappa. För jag ska inte köra min bil så mycket för tempmätaren går upp och ner. Så då få pappa ha den eftersom han inte far nå längre än till nyhamn.

Men pappas bil var inte lätt att köra. Det är lite dåliga däck och då ta inte bromsarna lite bra heller. Och om man kör korta sträckor så stara den inte ibland. Det visade sej när jag for ifrån mamma och pappa. Så jag hoppas inte att det händer nå mer. Så länge jag ha bilen iaf.


Imorrn så ska jag gå och kolla va ett träningskort kosta. För nu känner jag att jag måste börja träna/röra på mej när jag ha lite dö tid.


Nu ska jag krypa ner under täcket och se på One Tree Hill lr se på en film.

Kommer att somna tidigt ikväll.


ByeBye

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards