Suzanne

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Suzanne - 18 februari 2009 20:39


Idag så for jag ner till Ok och frågade om dom kunde hjälpa mej med bilen. Då sa han att det kunde vara en isprop och att jag skulle ställa in bilen i ett varm garage. Men jag kunde även far och prat med han som ha verkstad bakom Ok, så jag gjorde de och han sa att jag inte skulle köra bilen. När jag kom hem så ringde jag till pappa och pratade med han och ha sa att jag skulle kolla om det fanns nå gylkol kvar och jag kollade det och så så fanns det ingenting kvar. Så det måste vara nått som läcker. Pappa tro att det kan vara toplockspackningen som måste bytar. Medna jag höll på att kolla så kollade jag oljan och det fanns inte mycket olja kvar. Det var på minder än mini märket. Så då var det bara att ringa mamma och be hon köpa lite gykol och olja.

Så nu ikväll så ringde jag till Hans och kollade vad han trodde. Så imorrn så ska jag fara till han så få han kolla. 

Innan jag far imorrn ska jag fylla på lite olja och fylla på gykol och få ta med mej ifall det är händer nått på vägen. 


Nu ha jag äntligen fått min kamera att funka. Så nu få vi se hur länge den vill funka. Men i vilket fall som helst så ska jag köpa en ny så få mamma köpa in. Få det är ju inge kul när man väl ska ha kameran så funka den inte. Mamma knäpper inte lite mycket kort som jag gör. Men den är ju bättre än den hon ha nu.


Igår kväll så kom Elin med den idé att vi skulle ut och gå. Och jag hängde på. När jag tittade på tempen så stod det -20 grader. Så det var bara att klä på sej. Men det var inte så kalt som det visade men vi gick oss varma :P 

(Kommer en bild senare)

Vi måste ut och gå lite oftare. Är skönt att vara ute och gå. Bara man ha nån att gå med så man kan dra ut varran.


Nu ska jag äta lite fruktsallad och kolla på en film. 


ByeBye

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards