Suzanne

Alla inlägg under september 2008

Av Suzanne - 26 september 2008 22:25

Idag när jag hade slutat och jobba så få jag in till Kramfors och hjälpte mamma och handlade.

Innan så gick vi till Optiken för jag ska köpa nya glasögon. Hittade ett par som jag fasnade för på en gång. BjörnBorg glasögon :P


Sen så har jag inte gjort så mycket. Sett på tv och sitte här vid datorn.


Nää nu ska jag gå upp och lägga mej och se på film. Kommer att soman ganska fort anta jag. Sov Knapt 4 timma i natt + att jag ska jobba imorrn och på söndag sen så har vi personalmöte kl 8.00 på Måndag :P


God natt

ByeBye

Av Suzanne - 25 september 2008 14:51

Fatta inte hu det kan gå så fort. Snart är det helg igen. Och jag gör inget annat än att jobba känns det som.

Men till veckan så ska jag få göra lite roliga saker än att jobba. På tisdag ska jag hjälpa mormor för hon fyller 75. Sen på torsdag så ska jag fara upp till övik och titta på hockey, MODO-Timrå med Hanna. Ska bli kul och träffa dej, det var ett tag sen.


I måndags när jag var så följde jag med brorsan tilltandläkaren i Sundsvall. Ochdå trodde jag att vi skulle hinna gå på stan innan jag skulle vara på jobbat. Men så var det inte. Vi satt hos tandläkaren i 2 timmar. För Stefan skulle inte alls dit i måndags. Det var nån som heter Stefan Hörnberg och inte Stefan Hörnström. Men tills slut tycket dom synd om oss att vi hade fara ända ner till Sundsvallså han fick göra undersökningen som han skulle göra när han skulle igenligen skulle dit.

Så nu är det bara jag kvar som ska dit och sen så kommer syskona Hörnström ha halva botniabanan hemma :P



Nää nu ska jag gå och klä på mej och fara och jobba.


ByeBye

Av Suzanne - 21 september 2008 22:13

Sen jag skev i Måndag så ha bara dagarna fluggit i väg. Och imorrn är det en ny vecka !

Dom Ringde iaf från Frånö hotell och dom ville träffa mej på tisdag. Efter jag hade vara där då en och en halv timme så ringde dom och frågade om jag kunde börja jobba på onsdag. Visst sa jag.

Så halv åtta skulle jag vara där. Jag ska ställa ut frukosten och städa rummen. Så jag få inte många timmar om dan. Men det bli lite pengar iaf. 

Sen så jobba jag ju också på höga kusten. Det kommer att gå före frånö. 

För det första så såtrivs jag bätter på höga kusten och sen så få jag mer timmar.


Jag var även in på Krambo och sa till att jag vill söka en lägenhet. Så jag ska in i veckan och prata mer med dom. Så nu ska Vill jag flytta !


Nää nu ska jag se klart på Mord i sinnet


ByeBye

Av Suzanne - 15 september 2008 19:19

Den här dagen ha gått ganska fort. 

For på Engelskan sen på vägen hem så ringde dom från Arbetsförmedlingen och frågade om dom fick lämmna ut mitt namn och nummer till Frånö hotell, visst får dom det. 

Hoppades på ett det skulle gå bätter den här gången än förra gången dom ringde. För då ringde dom inte inte  upp :(

Men nu i kväll så ringer dom från Frånö hotell och frågade om jag var intresserad och om jag kunde komma imorrn kl fyra :)

Så förs så ska jag in på engelska, sen ska jag till Krambo och anmälla mej att jag vill söka en lägenhet, när jag kommer hem så ska jag ringa till nagelverkstan och beställa tid för att fixa naglarna.


ByeBye

Av Suzanne - 11 september 2008 18:45

Idag så har jag inte gjort mycket.  Var på Engelska. Sen så när jag kom hem så kom Stina upp så vi satt och pratade ett tag sen så la vi vi oss framför tv:en. Sen så har jag inte gjort nått annat.


Formentrade om datorn i tisdags och det blev bätter men inte internet Det trådlösa).  Varje gång jag slå av den och sen ha på den igen så funkar inte internet så då måste jag fixa det innan jag kan göra nått, och ibland så få jag inte till det. Brorsan ha försökt fixa det också men han få inte till det. Så nu så sitter jag med en nätverkskabel. Men det är inge kul när man ska kunna sitta utan. Om jag inte få till det så få jag fara ner till Elgiganten och kolla vad dom säger.


ByeBye

Av Suzanne - 9 september 2008 15:11

Ja nu var det ett bra tags sen jag skrev men jag hinner inte efter som jag jobbar + att jag går i skolan. Annars så händer det inte mycket.

Funder på att lura med någa på en lite resa nånstans i värden. Vill du hänga med ?


Näää det blir inte mycket skrivet här. Ska gå och tvätta och ta en dusch


ByeBye

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards