Suzanne

Alla inlägg under november 2009

Av Suzanne - 29 november 2009 13:00


Igår så for jag ner till Stockholm. Det börjad med att jag försov mej, mamma kom och väkte mej 07.05 och vi skulle åka till 07.30 Men jag kan göra det viktigaste iaf.

Bussresan ner gick bra, Det gick fortare än vad jag trodde.

När jag kom ner så vara det bara att äta och byta om för vi skulle på Takida.

Dom var riktigt bra, Fick med sej hela hovet det var som att taket lyfte.

När vi kom hem så satte vi oss och såg en film.


Det blir tyvärr inge bilder från Takida det blev inge bra när skulle knäppa.

Så fort ni se att dom ska spela nånstans så köp en biljett och gå och kolla på dom, ni kommer inte att bli besviken.


ByeBye


Av Suzanne - 27 november 2009 23:10



Var ju till tandläkeren i onsdags som sagt. Att fick bra och den 14 januari så ska jag träffa kirurgen som ska göra inplantatet och höra vad han säger, men tandläkaren tyckte att det så mycket bra ut. Så det är bara att håla tumarna.

Sen så for vi en sväng till Jula och så skulle jag känna hur varm två lika spottar va, och då brännde jag med på ett finger. Är man klantig så är man :P


Idag ha jag haft det lite att tänka på. Åker ju ner till Stockholm imorrn och jag ha inte packat nått alls, lr jag började att packa halv 8 ikväll och sen så skulle jag göra en sallad, smoothie och packa klart samtidigt som jag skulle se på Idol.

Det ända jag ha gjort är salladen och nu ska jag gå och packa klart det sista och smoothien för jag göra imorrn innan jag far.


Nää bästa man börja så man få sova en liten stund i natt.


ByeBye

Av Suzanne - 24 november 2009 18:51


Idag fick jag äntligen komma till Vårdcentralen och ta bort ett av mina två födelsemärken som jag vill ta bort.

Det det jag inte fick ta bort tyckte dom att jag skulle vänta med i några år.


För några veckor sen så var jag och gjorde ett nytt pass som jag hämtade idag, det gick fortare än vad jag trodde när det var klart hämtade det idag. Det var mamma och pappa som ha tjatat på mej att jag måste göra ett nytt pass, så jag tro att dom håller på att planera nån utlandsresa lr nått :)


Imorrn så blir det att vi ska fara till Sundsvall. Men det är inte för att shoppa utan för att få till tandläkaren.


Nu ska jag se på biggest loser.


ByeBye

Av Suzanne - 23 november 2009 21:00


Dom säger att om man måste träffa en läkere på vårdcentralen så ska man ringa samma dag man kan. Jag ringde till vårdcentralen för två veckor sen för jag ska ta bort två födelsemärken, Då sa hon jag pratade med att jag var tvungen att ringa igen v.48 för det fanns inte så många läkare och dom hade mycket att göra.

Så jag ringde till dom imorse igen. Vad fick jag för svar joo

-Du för ringa tillbaka nästa vecka.

-Men jag är inte hemma nästa vecka.

-Då få du testa och ringa imorrn.


Så imorrn så ska jag kliva upp tidigt och ring. Ska rinag redan när dom öppna kl 7. Och jag inte få komma imorrn så ska frågesätta dom.



När jag inte fick komma till vårdcentralen så följde jag med mamma till Sollefteå. Där gjorde jag ett jätte bra fynd. Köpte två byxor för 50 kr styck.

Sen så gick vi och fikade och jag tog en latte, när jag fick den så var det en jätte fin blomma på den. 


  

Av Suzanne - 16 november 2009 20:52


Joo här var det ett bra tag sen jag skrev.

Det som har hänt är inte så jätte mycket iaf.


Ja ha sluta där jag jobbade nere i Stockholm. Det var inget för mej.

Så jag for hem till mamma och pappa. Tänke vara hemma ett tag och funder på vad jag vill göra.

Men snart så far jag ner igen.

Jag ha komme på några saker jag vill göra och ska bara kolla upp lite saker. Men snart så ska jag ha klar vad jag ska göra.


Annars så är det bara bra med mej.


ByeBye


Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards