Suzanne

Alla inlägg under februari 2008

Av Suzanne - 28 februari 2008 18:07

Följde med mamma till Kramfors och handlade.

När jag kom hem så åt jag lite lunch och tog det lugnt.

Sen så tog jag och Stina en tur med skoten. Vi for bakon ön och konstaterade hur fint dett var just dag.


Om ca en timme så ska jag skjusa Stefan på hockeyträninge. Se inte fram imot det. Det är så drygt att sitta och titta på deras träning.


Ha bestämt att Sofie ska komma ner till mej på torsdag på sportlovet deras. :D 


Ha så bra ikväll! 

ByeBye 

Av Suzanne - 27 februari 2008 15:41

När jag hade igång datorn idag så var hårdisken jag ha mina saker på borta. Frågade pappa om han hade gjort nått lr om det stog nått när han hade igårng datorn tidigare. Men det hade han inte.

Men jag tänkte om jag testar att starat om datorn så kanske de kommer tillbaka om det inte gör de så få väl Stefan hjälpa mej när han kommer hem.

Men Som tur så var den tillbaka :) Fatta inte hur det kan ha gått till som.


Ska gå och klura på lite mat tro jag

Hade ByeBye 

Av Suzanne - 26 februari 2008 15:47

Idag så for jag in til Kramfors och skulle kolla vad det var för fel på linserna. vi kom fram till att vi skulle prova några andra

Sen så skulle jag simma men det blv inte så tyvärr :( Få ta det en annan gång !

Så jag tänkte då kan jag ta mammas stavar och gå när jag kom hem och så drog jag med mej Stina också. Så nu behäver jag inte få nå skuldkänslor över att jag inte ha gjort nått idag !


Så vad ska man hitta på resten av kvällen och veckan ?

Jobba iaf Fredag, Lördag, Söndag. Sluter 18 på fredag och börjar 14 på lördag så jag tänkte dra ner till Härnösand en sväng !


ByeBye 

Av Suzanne - 25 februari 2008 12:52

Nää nu är det inge roligt längre. Nu kör man ju lagligt på skoter också. Lr inte riktigt än ha inte fått kortet än :P


Idag skulle jag ut och springa mej när jag vaknade så blåste det ganska mycket så jag tro att jag stanna inne och se på nån fil lr nått istället :P


Ha en bra blåsig Måndag !

ByeBye

Av Suzanne - 23 februari 2008 19:43

Herre gud det var ett tag sen man skrev !

Ha ju börhat träna och det går bra, Ha inte slappat nått. :)

Jobbade igår. Det var lite jobbigt och stökigt.

Idag så ha jag vare nere i Härnösand och haft en genomgång vid skoterkotet. Gör själva provet imorrn.

Men det var ganska jobbigt att kliva upp imorse. Kom hem tjugo över tilv halv ett och somnade inte för än halv två och sen upp halv sju sju.

När väkaren ringde så känndes det som jag hade nyss somnant.

Somma visa imorrn, men ikväll så kan jag gå och lägga mej när jag vill.

Var öven hämtade mina blåa linser. Men kunder inte ha dom :( Såg suddigt i dom, såg ut som jag hade utstående ögon och att jag var skelögd. Så på Måndag ska jag ringa och fårga om det är nå fel lr vad jag sak göra !!!


Ikväll så ska jag se på melodofestivalen och kanske dricka en cider få se vad som finns hemma ;P 


Kanske man ska gå och duscha innan medlodifestivalen börjar.

Ha en trevligt lördagskväll !
ByeBye

Av Suzanne - 18 februari 2008 12:37

Ta var ute och sprunge och så tränat lite med bollen och gummibandet. Känner maj riktigt duktigt. Men det känns att jag inte ha tränat på jätte länge. Men nu så ska jag inte sluta det var skönt.


Imorrn så är det Timrå-Modo och jag är sugen på att fara ner och kolla. Men det är ingen som ha tid att följa med :( 


Man kanske ska ta och hoppa in i duschen och fräscha till sej lite

ByeBye

Av Suzanne - 16 februari 2008 12:40

Igår så var Stina en samma hemma så då överraskade vi henne (Jag, Marie, Fia, Hanna L, Hanna J, Ida och Carro)

Hon fisst om att jag skulle komma ochIda var där redan man hon blev verkligen överraskad :)

Vi spelade lite spel och hade allmänt kul :)


Strax så ska jag fara upp till Övik och se på Modo-Mora. Och vi ska sitta i resturangen och äte samtidigt vi ska se matchen :)

Sen ikväll så få väl jag se vad jag gör. Troligen blir det att jag sitter hemma och tillar på Melodifestivalen med mamma.


Ska gå och göra mej klar

ByeBye 

Av Suzanne - 14 februari 2008 10:41

Jag tro att jag sak sluta köra bil ett tag.

Den sista veckan så ha jag haft sån otur.

  • Först så när jag körde mammas bil så gick fläktremmen av.
  • På pappas bil så fräs handbromsen fast när jag skulle åka från lunde.
  • Och igår när jag skulle fara och jobba så hade jag morfars bil och så fick jag sladd och for av vägen.


Tur att jag bara ska vare hemma lr iaf  inte ha planerat nått att köra bil de närmaste dagarna.


Vad ska man hitta på idag då. Och imorrn ? Ska inte jobba imorrn ha jag bestämt mej iaf. Ha jobbat varje helg i tre lr fyra veckor nu.


Nu ska jag komma vad som finns att göra här hemma.

ByeBye 

Ovido - Quiz & Flashcards