Suzanne

Alla inlägg under februari 2008

Av Suzanne - 12 februari 2008 13:05

Jobbade igår och de var lugnt om in i satan. Det var nästan tråkigt att jobba ner det är så här lugnt. Kom hem tidigt iaf.

Ska jobba (i Disken) på fredag men jag tro att jag ska säga att jag inte kan jobba då. måste komma på en bra andledning ifall dom frågar varför.


Ikväll så ska Stefan och jag fara ner till Härnösand och få lite inof om skoterkortet. Sen nästa helg såska vi ner och ta de :)


ByeBye 

Av Suzanne - 10 februari 2008 22:28

Kom hem 03,10 inatt. det tog längre tid än vad jag trodde igår, när vi skulle räkna kassan så stämde det inte. Men till sists så fick vi ihop de.

När jag för hem sen så var det halt och dimma. Jag är mörkrädd, men det måste vara nått fel på mej jag är till och med mörkrädd när jag kör bil. :/

Men när jag hade komme till Locknevägskälet ungefär så blev heljuset svagare och batterlampan började lysa men jag tänkte att jag är snart hemma så jag kan köra hem. När jag skulle svänga in i Strinne så var det Jätte trökt att svänge så jag tänkte att det måste vara nå fel, och om bilden började gå konstigt så skulle jag stanna på en gång och ringa pappa. Hem kom jag och skrev en lapp till mamma att hon inte skulle köra bilen för än jag ha berättat vad som hänt. 

Jag berättade för mamma och pappa. Pappa gick ut och kollade och då så hade fläkträmen (tro att de en hette så :P) gått av. 

Och imorrn så är vi tre stycken som ska fara och jobba och vi ha bara en bil. Men det är tur att jag ha snäll mormor och morfar oh få låna deras bil :)

Tack ska ni ha!!

Så nu så kör jag en BMW till mammas bil och fixad


Annas idag ha jag inte gjort mycket, sett på skidskytte och lite hockey och vare hos mormor och morfar en sväng. 


Nu ska jag gå och lägga mej

Godnatt och sovgott 

Av Suzanne - 9 februari 2008 11:14

Hade sett fram imot att vara ledig igår. Men då ringder dom från jobbat och frågar om jag kan stå i disken för han om skulle diska hade blevit sjuk. jag sa att jag kunder så jag gjorde mej klar sen så när jag att i bilen och var på väg så kännde jag att jag inte hade nån lust att diska lr jobba i huvudtaget. Kl01,40 kom jag hem.

Det kännde jobbigt att jobba när jag var inställt att vara ledig. 

Idag så ska jag också jobba. Men det ha jag vetat om ett tag och då känns det bättre. När ju inte komma hem före två tro jag. Innan jag åker hem så ska hema matsalen vara dukad och klar in för imorrn.


Ska gå och duscha nu

Ha en trevlig kväll 

ByeBye 

Av Suzanne - 8 februari 2008 11:23

Jobbarde igår och som, och det var lungt på gäst frånten men telefon ringder så att den nästen började rycka.

Är ledig idag och ska fara in till optiken i Kramfors

Imorrn så jobbar och också mellan 16,00-01,00  Som det sog ut på bokningarna så bli det rätta lungt.


Ska ta och hoppa in i duschen nu och göra mej klar att fara :)



ByeBye 

Av Suzanne - 5 februari 2008 11:23

Ska jobba idag :) Hoppas att man får en semla också, eftersom det är fett tisdags idag :)

Kanske man ska ringa till mamma och be hon köpa en semla till mej så jag kan äta den när jag kommer hem. Då spelar det ingen roll om jag få en på jobbet lr inte :P


Kanske ska ta och hoppa in i duschen, när pappa kommer hem på lunch så ska jag skjusa upp hon igen sen så ska jag hämta Stefan i Lugnvik, sen blr det raka vägen till jobbet. Kanske man ska äta nått innan man far också ?


ByeBye 

Av Suzanne - 3 februari 2008 17:36

Äntligen !!! Nu ha pappa fått sin datorn så nu kan jag formenter om min :D

Så fort jag ha rar:at ner att jag ska ja kvar så är det bara att formantera den :)


Jobbade igår och så när ja kom hem så for vi upp till byn och åt :)

Om vi inte hade blivit bjudna på middas så skulle jag kunnat gå och lägga mej när jag komme hem efter jobbet (19,00) Var så trött. 


Idag så ha jag inte gjort mycket.  Just nu så sitter jag och vänta på att mamma ska komma hem och att One Tree Hill ska börja!

Man kanske ska ta en lite tur upp till Övik i veckan. Någon som vill hänga på ?


ByeBye 

Av Suzanne - 1 februari 2008 17:01

Ha fått reda på några dagar jag sak jobba framäver, och det känns bra !

Men det skulle kännas änu bättre om jag viste att jag hade ett fast jobb. 

Ha sutte och skrev lite på miss Cv, och ska gå in på arbetsförmedling och höra vad dom tycket.


Imorrn så jobba jag till 18.00 och vad ska man hitta på sen.

Tänkte fara upp till Övik men de blir gansak sent tycket jag. Få kanske ta det näste helg :)


Ikväll så ska jag inte göra mycket. Sitta framför tv:n och käka chips och godis och dricka dricka


Ha så trevligt ikväll :)

ByeBye 

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards