Suzanne

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Suzanne - 10 februari 2009 20:53

Ja det har hänt lite sen jag skrev sist.

I fradag så jobbade jag till 19. Sen så när jag kom hem så satt jag och såg på tv bara.

I lördag så fick jag repa passet isf stägning.  Och det känndes jätte skönt att vara ledig på kvällen. Men det var så då skönt att kliva upp halv sex. Och när man titta ut så snöa det. Fick börja sopa av bilen. Sen hämta jag Camilla som skulle åka med mej. Men väl på jobbet så gick det bra. Det var en lugn dag. 

När jag hade slutat så for jag hem till Kramfors och hämtade Zukarella och sen for jag till mamma och pappa. Tag ett glas vin med dom. och låg och såg på melodifestivalen.

I söndag så skulle jag igenligen vara ledig men då blev Pernilla sjuk så jag hoppade in och jobbade. När jag klev upp så hade det snöat ännu mer. Så när jag skulle fara från mamma och pappa så körde jag fast på plogkanten så där satt jag i ca 15 min. När jag hade hade komme loss så bar det iväg hem till kramfors. Hoppa in i duschen och göra mej klar att åka och jobba. For först in på Hemköp och köpte lite glass. På väg till jobbet så hade jag plogbilen framför mej från Frånö. När jag komm till jobbat så var jag en halv timme sen. Annars så gick det bra att jobba. Men när jag skulle hem och sväng ut på E4:an så hade en lastbil med släp kört fast i korsningen så där satt jag 10-15 min.

I går så jobbade jag också.

Idag så var jag ledig. Var nere i Härnösand för idag skulle jag få tandställning. 1½ var jag där inne. Så nu är botniabanan klar. :P Jag fick rosa gummiband :) 

Det känns lite konstigt och reagera varje gång jag kolla mej i spegen. Men kommer jag inte att känna av den. 

När jag var klar hos tandläkaren så for jag till Johanna och vi tog en promenad med hennes hund. Sen for jag till Madde och Chrippe och kollade på deras lilla hund. Så söt han va. 


Nu ligger jag hemma i sängen och ska strax krypa ner under täcket och sen en film. Men jag kommer att somna på en gång. Ha inte fått sova så mycket dom senaste dagarna.

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards