Suzanne

Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Suzanne - 17 februari 2009 12:57


Idag är det en veckan sen jag fick tandsällningen och jag ha inte vant mej än. kan inte tugga på vänster sida.

I torsdag när jag var på väg ner till vetrinären i Härnösand så blev det svinkalt i bilen och det blev is på insidan av rutorn och temp nätaren var på max. For in på ok i Älandsbro och fix hjälp där. Han fyllde på nästan två liter glykol och sen var allt som de skulle igen. När jag for hem från jobbet i söndag så hade jag ingen värme i bilen igen. Men tempmätaren var normal. Tänke inte nå mer på det. Men närjag for och jobbade i igår så hade jag fort fartfarande inte värmde. Så jag ringde pappa och ha sa att jag skulle fylla på vatten. Han inte göra det inna jag började jobba så jag tänke att jag ska göra det när jag vaknade idag. När jag for hem så for tempmätaren nästa på max när jag gasade och när jag släppte gasen så for den ner på normalt igen. 

Så jag tro att jag ska gå ut och fylla på lite vatten och sen köra en sväng och se om jag får in värme. Annars så måste jag fara hem så pappa få kolla om det är nått fel.


I fredag så var jag på begravning. Det var en fin begarvning. Men jag tycker inte om allt vad döden heter. Tycker det är jätte jobbigt. 


Jobbade i helgen igen. Lördag så var det alla hjärtans dag. Det var mycket bokat men gick jätte bra . Men Söndag därimot, Vi var tre i servisen och två i köket var av att Thomas hade disken också så det var många gånger vi var bara två. Och matsalen var ful. Så vi sprang överallt och känndes som att vi inte han med nått ändå. Vi skulle ha vara en till lr en diskare och köket skulle ha vara en till också. 

så igår när man kolla till jobbat så kännde det i kroppen att det hade vare mycket dagen innan. Men då igår så var det tvärtimot. Två bokad på kvällen och två hotellgäster. 


Idag så är jag ledig och ska inte göra så mycket. Bara njuta av ledigheten.


ByeBye

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards