Suzanne

Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Suzanne - 3 mars 2008 10:56

Ja här kommer det en lite sumeringa av helgen !

Fredag

Jobbade till 18. Sen så for jag direkt på teater på Mariebergsgården. Joo den var bra ! Gick och la mej nästan på en gång när jag kom hem.

Lördag

Det var kramm och natuligtvis så jobbade jag hade stängning så jag tänkte att det kommer inte bli att jag for nått + att jag jobbar på söndag. Men det gick ganska snapt så vid 23,30 så var jag klar och for in till Kramfors. 

Jag hade mycket trevligt. Kul för att vara nykter :) Sen på vägen hem så ringer mobilen, tänkte det var mamma som undrade om jag var på väg hem. Det vet var det inte. Det var nån som hade tagit Eriks mobil och ringt till mej. Så vi låg och pratade så kl 5 somnade jag. 

Söndag

Började jobba 12. det var lite jobbigt att kliva upp och ont i fötterna hade jag med. Men det kan jag väl ta för jag hade ju roligt dagen före :)

När jag kom hem så satte jag mej och kollade på Andra Avenyn sen så gick jag och la mej. 

Skönt att veta att jag få sova hur länga jag vill imorrn.

Idag Måndag

Idag så hade jag tänkt att fara till Härnösand men jag vet inte om jag sak göra de. Det ända jag vet är att jag måste fara dit innan veckans slut. Men det är ju bara måndag idag :P.

Kanske far och hälsa på Mormor och Morfar istället :)


Nää nu ska jag gå och äte lite frukost

ByeBye 

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards