Suzanne

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Suzanne - 14 januari 2010 21:28


Nu ha jag äntligen komme hem. Eller jag kom hem halv sju. När jag kom till sundsvall så var klockan 13.30 Och jag skulle vara framme 11.50 Så under vägen så fick jag ringa till tandläkaren och förklara hur det låg till och det var ingen fara. När vi kom till Hudiksvall så fick vi byta från tåg till buss så sista biten till Sundsvall fick man åka buss.

När jag kom till tandläkaren så fick jag komma in gansak fort men sen så gick jag jag fara och äta lite innan jag skulle tillbaka till tandläkaren.


Imorrn så kommer jag att ringa till SJ och kolla om jag få en ersättning. Om jag inte hade nån tid att passa så skulle jag inte ringa. Men den här gången så skulle jag till tandläkaren och så blev tåget/bussen nästan 2 timmar sen.


Nu ska jag sätta mej och se på tv med familjen.


ByeBye

Av Suzanne - 14 januari 2010 11:11


Det är med att jag trode att det skulle gå bra med tåget. Men jag hade jätte fel.

Ha just lämna Gävle och är 70 min försenad och det är INTE bra alls. Min tidsplanering ha spruck förlängsen. Ska kolla vad klockan är när vi kommer till Söderhamn. Men jag känner på mej att jag måste ringa till tandläkaren och säga att jag kommer att bli försenad. och hoppas att det gå att lösa. Det värsta är att jag fick en special tid för jag ska träffa kirurgen idag. Dom på tandläkaren vet ju att jag bo i Stockholm nu och att jag åker upp samma dag jag ska till tandläkaren. Och denna gång så fanns det bara ett alternativ och det var att åka tåg. Annars så skulle jag inte hinna.


Nu ska jag försöka hitta nått att syselsätta mej med.

Det kommer ett inlägg senare ikväll när jag ha komme hem till Mamma och Pappa


ByeBye

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards