Suzanne

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Suzanne - 8 januari 2010 20:44


Titta vid fina vi blev.

Så nu bär det av till en arbetskompis till Elin och sen bli det utgång.

Jag ska inte dricka nå. tänke hålla Elin sällskap


 

ByeBye

Av Suzanne - 8 januari 2010 15:32


Skriv tidigare i dag att den här helgen kommer att bli bra och mysig.

Det jag ska göra är: Idag så ska vi gå ut, Vi hade tänkt att gå på 54:a

Imorrn så ska jag och Walle först gå på Titanic museet sen ska vi gå på bio, vet inte vilken film vi ska se. Jag vill se Sherlock Holms och Walle vill se The Imaginarium of Dr. Parnassus. Men jag skulle kunna se den Walle vill se också. Så då kom Walle med den roliga ideen att vi skulle se båda eftre varran. Då sa jag att då kommer jag att somna till nån av dom. Men han hade planerat att vi först skulle gå på Titanic museet sen se en av filmerna sen gå och äta nått och sen se den andra filmen. Och att vi skulle dricka massa red bull.  Vi få väl se hur det bli.

Men i vilket fall som helst så kommer det att bli riktigt mysigt.


Nu ska jag fixa nått att äta och sen ska jag leta fram vad jag ska ha för kläder på mej ikväll. Men en sak är ju iaf klar och det är att jag inte ska ha på mej nylonstrumpbyxor. Då kommer jag att frysa ihjäl.


ByeBye


 

Mys

Av Suzanne - 8 januari 2010 08:01


Igår när jag kom till Elin så fick jag hjälpa till och plocka undan julen. Lr jag hjälpte till att ta ner julgranen. Tjoffsan var med också tycket att det var jätte jul och få hjäpa till.

V lagade lite mat också, denna gång så blev det tortillapaj och sallad. Riktigt gått.


Den här helgen kommer att bli riktigt bra och mysig känner jag på mej

Berätta senare, måste springa till tunnelbanan.


ByeBye

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards