Suzanne

Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Suzanne - 6 januari 2008 16:07

Hade inte tänkt att göra nått igår, sitta hemma och titta på film.

När jag var på väg hem från grannen, (hade sett på Tmirå-Modo, Modo vann med 6-3 :D) Så ringer Stina och frågar vad jag skulle göra ikväll (igårkväll). Så då fick jag komma ner till henne om jag ville för det skulle komma några tjejer och dom skulle äta och dricka lite, så jag gick ner.

Vi var ju tvungen att titta på små kronorna som spelade final i JVM mot Kanada. Tyvärr så förlorade dom i sadden :( men dom ha gjort det jätte bra.

Jag kom hem halv fyra ungefär. Sen vakande jag sju och trodde inte att jag skulle kunna somna om men som tur lyckades jag med de :)


Nää kanske ska gå och kolla vad man kan äta till middag idag :P



byebye 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards