Suzanne

Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Suzanne - 7 januari 2008 19:24

Idag så var jag och mamma i Sundsvall och Brista.

Det ända jag skulle ha var ett par skor men det blev tre :P Köpte lite nya underkläder också men annars så hittade jag inte nått jag ville ha, är så kräsen på allt

Vi ha en kapel mellan tv och datorn så att vi kan se film på tv:n via datorn men vi var tvungen att skarva men den lite kapel och sen ha ny gått sönder så jag tänket att jag skulle köpa en ny nu är vi for till Sundsvall. Vi var inne på 5-6 olika affärer som säljer datagrejor men ingen hade nått, inte en nå likande och vissa hade inte ens sett en dåda kapel och viste inte riltigt vad man skulle ha den till. Det jag inte förstå är att den inte finns någonstans :S Vi ha den ju och vi måte ju ha fått ifrån något. jag fåväl fortsätta och leta på någon som kan han en den lr nå likande


Nää nu ska jag ta och göra nått att äta sen ska ja se på Andra Avenyn


ByeBye 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards