Suzanne

Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Suzanne - 24 januari 2008 22:09

Ja nu är det gjort! 

Det gjorde inte så ont som jag trodde. Det var som att få ett gettingstick.

Köpte hår färg också så Stina kom upp ikväll och färgade hårt på mej och det blev riktigt bra. Det blev även färg över så då färgade jag höver hårt på Stina. Det blev bra på henne också !!


Nää nu sk jag gå och lägga mej. Få hoppas att jag somna på en gång nästan och få sova hela natten Ha inte fått sove nått på en vecka kanske. Det ha ju vare fullmåne :(

Godnatt & sov gott :) 

Av Suzanne - 24 januari 2008 09:52

Snart ska jag ta bilen och fara in till Kramfors och hämta Stina sen så bär det av till Härnösand. Ska tatuera mej :S Jag tro att det är bra att Stina följer med :) Men jag tro att jag kommer att ha jätte ont sen och jag ska köra bil hem sen.


Aja nu ska jag göra mej klar och vänt på att pappa ska komma hem med bilen 

ByeBye 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards