Suzanne

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Suzanne - 24 mars 2009 20:25


Just nu så sitter  jag hemma hos mamma och pappa. Ha fixat lite saker med daton. Och ska ta med mej lite saker hem. 

Ska någ fara hem snart tro jag.

Ska hinna städa lite. Ska få främande imorrn. Så då kan det inte ligga saker överallt :P


Nu ska jag hämta lite saker jag ska ta med mej


ByeBye

Av Suzanne - 24 mars 2009 14:11

Igår så for jag runt på olika ställen för att kolla upp lite saker till bilen. Tre skar ha jag fixat.


  • Fixa rutan. Och med försäkringen så behöver jag bara betala självrisken.
  • Fixa en ny reg. Skylt. Lr det var pappas som beställde en ny
  • Fixa en tid hos Hans så han ska fixa avgasröret/ljuddämparen

Det jag ha kvar nu är att fixa rosten där man sätter domkraften.

Pappa ska kolla om han vet nån som kan fixa det. Var och kollade på ett ställe och det var inte biligt.

Ett tag igår så tänket jag att jag skulle sälja bilen och köpa en ny.

Det är mer att göra åt den. Men nu måste jag förs fixa så den går igenom besiktningen. Sen få vi se vad som händer.


En i går kväll så följde jag med en som jobba med Mary Key och var modell för lite smink. Det jag kul jag fick lära mej lite saker hur man kan sminka sej.


Idag så for jag med bilen till dom som ska fixa framrutan, sen gick jag in på stan en sväng.

När jag ha hämtat bilen så far jag och hälsa på mamma och pappa en sväng.

Annars så kommer jag inte göra så mycket mer idag.


ByeBye

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards