Suzanne

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Suzanne - 10 mars 2009 23:20


Idag ha jag inte gjort mycket.

Skulle gå och simma men vi tog en promenad iställt. Det var skönt. Och som vanlig så snöade det och blåste det.

Nu tycker jag att det kan ge sej med snön,vill jag ha vår och sommar.

När jag kom hem så tog jag och åt en pannacotta.

Nu tro jag att jag ska göra någa situps och lite cykelspark. Få se hur länge jag håller in och gör det varje kväll. Kanske tre fyra dagar.

Men jag ska försöka gå en promenad varje dag.  Ska kolla om jag ha kvar min mp3 som jag kan lyssna på medans jag gå, för mitt headset ha gått sönder


Nu ska jag se en film och sen lägga mej och sova. Imorrn så ska jag fixa och dona på lite.


GodNatt

ByeBye


Av Suzanne - 10 mars 2009 13:24

Igår så kännde jag men lite duktig. Satt och kollade på lite recept och då blev jag sugen på pannacotta och hemgjord pizza.

Så det var bara att fara in till stan och handla lite. När jag väl var innan på Hemköp så kom jag på att jag skulle göra egen pizza sallad.

När jag kom hem så började jag göra pannacottan. Allt gick bra, tills det börja koka över. Det var bara att torka upp.

När jag var klar med pannacottan så började jag med Pizza degen. När jag hade hett in pizzan i ugnen så gjorde jag pizza salladen

Mamma kom hem Zukarella. Hon ha vare hos mamma och pappa när jag var i Umeå. Så jag bjöd mamma på lite pizza. Den blev riktigt god. Senare på kvällen så tag jag pannacottan och den blev också jätte god.


Innan jag skulle lägga mej satt och kollade runt lite på internet så dog datorn, det var batteriet som var slut, när jag satte i laddaren så funkade det inte.

Då tänke jag nu är det nått fel så jag inte det inte funka att ladda datorn nå mer. Orkade inte kolla vad felet var så jag gick och la mej.

Nu när jag vaknade idag då satten jag i laddaren och det då började det funka på en gång. Så jag vet inte vad som var felet. Men det funkade iaf :)


Nu ska jag hoppa in i duschen och ta en snabb dusch.


ByeBye

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards