Suzanne

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Suzanne - 16 mars 2009 23:16


Skit också Skellefteå vann. :(

Men nu så kommer jag att hålla på dom.


ByeBye

Av Suzanne - 16 mars 2009 22:31

Sitter och lyssna på hockeyn på radion LHC-SAIK. Nu är dom inne i den 5 perioden. Och jag hoppas att LHC ta hem det.

Hv slog Timrå och det är jag glad för.

Några tycker att jag är knasig att jag inte håller på nått norrlandslag. Men om inte Modo ha spelat så har det alltid vara att jag ha heja på LHC. Men Timrå kommer jag aldrig att hålla på, det finns inte i mitt huvud.


I helgen så har det vare jätte fint väder, jag fick lite vår känslor och naturligtvis så jobbade jag, men allt flöt på bra som vanligt.

När jag kom hem igår så var jag jätte trött men jag kunde inte somna. Tro klockan var vid halv två innan jag somnade.

Imorse så ringde väckaren halv sex, log och snoozens till sju.

Halv nio kom mamma och hämtade mej och då bar det iväg till Sundvall. Var hos tandläkaren och spände tandställningen. Bytte ut mina rosa gummisnoddar till blåa, Och dom syns mycket mer, så det ser lite roligt ut.

Sen for vi in till Brista och där shoppade jag lite kläder. Det blev en klänning, ett par byxor, två linnen på Gina Tricot. Det blev lite andra små saker också.

Sen annars så ha jag inte gjort så mycket annat.

Satt och kollade runt på datorn och så skulle jag kolla vad klockan va, klockan var sju och jag hade inte äta och hade inte äns tänkt att börja med maten. Så det var bara att börja. När maten var klar så var klockan nästan åtta. Tycker inte om att äta så sent. Då kommer jag att vara så pigg när jag ska gå och lägga mej så jag inte kan somna. Men jag kan inte gå och lägga mej på tom mage heller få då kan jag inte häller somna.


Imorrn så vet jag inte riktigt vad jag sak göra. Ska till Arbetsförmedlingen och göra en ny handlingsplan och kolla lite vad dom kan hjälpa mej med om jag ska börja plugga.

Är fortfarande inne på att börja plugga till hösten. Så jag måste bestämma mej vad jag vill läsa till. Det är snart det är sista ansökningsdatum och innan dess så måste jag ha bestämt mej.

Jag hoppas att det är fint väder imorrn så man kan få njuta lita av solen när man är ledig.


Nu ska jag träna lite och fortsätta att lyssna på hockeyn.

Snart är dom inne på den 6 perioden. Nu ha dom spela 5x20 min alltså 100 min och dom kommer att spela minst 20 min till


ByeBye

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards