Suzanne

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Suzanne - 8 mars 2009 22:43


Nu ha jag komme hem från en mycket trevlig helg hos Stina i Umeå.

Igår så for vi ner på stan och gick där hela dan. Jag shoppade lite. Vi for hem och fixade lite mat och sen så skulle vi gå på bio men då fick det inge buss hem eftre bio så vi blev sittande i soffan och såg en film på tv istället.

Så vi fick på bio i dag. Så jag gick ta med mej alla mina saker för efter bio så skulle jag ta en buss hem.

Bion var jätte bra. Vi såg: Män som hatar kvinnor. Att dom kan få en sån bra film med sveriges bästa skådispelaer.

Jag stände av mobilen när vi skulle satt på bio och så skämtade Jag och Stina om att vi inte kommer att få igång mobilen sen för vi inte kan våra pinkod. När bion var slut och jag skulle slå på min så trycket jag in pinkoden och det var fe, då kom jag på att jag hade fått en ny pinkod när jag fick det nya kortet. Var  lite säker på vad det var för kod så jag slog in det jag trode, men det var fel också och även det tredje försöket var fel. Och då var det bara att slå in pukkoden och den hade jag hemma. 

Efter bio så hade vi lite dötid innan min buss gick, så vi gick på Sabway och åt lite.

Vi hade kollat upp att bussen skulle gå 17.45 Så när vi hade äte klar så gick vi upp till busstationen och när vi kom dit så stod det att bussen skulle gå 18.05

Jag köpe en förbiljett så det skulle gå fortare och hon i kassan så även att bussen gick 18.05 och att jag skulle hinna med anslutningsbussen från Ullånger till Lunde.När bussen kom så var den full och det skulle komma en extra buss. Chauffören på extra bussen visste inte mycket när jag frågade om han skulle hinna så jag han med i Ullånger. Sen så blev den bussen full så dom fick sätta in en till (Jag tog en första extra bussen och chansade på att jag skulle hinna) När vi kom till övik så konstaterade jag att jag inte skulle hinna med bussen från Ullånger. Skulle ringa mamma och kolla om det gick nån annan buss som jag kunde ta om jag skulle missa den första. Men det gick inte så bra eftersom jag inte fick igång mobilen. Så det var bara att vänta och se. Men när vi kom till busstationen i Övik fick vi alla byta buss. Den bussen gick ända till Lunde. Så jag kom hem, men ca en timme senare än vad jag hade tänkt när jag kollade upp busstiderna 


ByeBye

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards