Suzanne

Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Suzanne - 24 juli 2009 14:51


I onsdag så  var jag ledig och jag gjorde inte så mycket for hem till mamma och pappa och gick på grillafton som var uppe på mariebergsgården. Annars så gjorde jag inte så mycket. 

Igår så jobbade jag igen. Och det var ganska lungt på dan. Men sen vis fem sex tiden så kom alla och stora sällskap var dom också. När jag gick kl 8 så var alla näjda.

Sen så for jag hem mamma och pappa för Ronny och Anki hade komme upp en sväng.


Idag så ska jag också jobba börja inte för in kl fem. Så jag förljade med mamma och Anki på dollar och sen hjälpe dom och handla lite.


Har äntligen fått i katterna avmaskningsmedel. Men det var inte det lättaste. Hoppas inte jag behöver göra det igen på ett tag. 

Just nu så ligger katterna nån stans och sover. Men tidigar idag så var dom upp iass. 

Sen så tro jag att dom ligger och sover när jag är och jobba och när jag kommer hem och ska sova så börja dom busa och springa runt hela lägenheten.


Väder är inte de bästa heller. Det bara regna. Men det är bra att det är dåligt väder när jag jobba. Hoppas verligen att det bli fin väder när jag far ner till Stockholm på torsdag.

Nu ska jag hoppa in i duchen och sen äta nått. 


ByeBye


(Tjoffsan & Zukarella i våras)

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards