Suzanne

Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Suzanne - 10 juli 2009 14:56

Det kansle är dags att uppdatera lite här.

Har hunne med lite saker sen jag skrev sist.

Ha vara nere i Sundsvall på Gatufesten. Hade mycket trevligt och kul med underbara vänner.

Det kanske kommmer en lite sammanfattning senare, men jag lova inge.


Sen jag kom hem från Gatufetsen så ha jag inte gjort så mycket mer än att jobba. 

Det har faktigst gått mycket bättre att jobba än vad jag trodde, men om man ha så underbara arbetskamrater som jag ha så blir allt bra. 


Nu är jag ledig i två dagara och då ska jag daon på lite här hemma. På ett sätt är det bra att det rengar då hinner man med sej det som ska göras inne. Men Det är ju sommar och då ska det vara sol och varmt.

Det bruka ju heta efter regn så kommer solsken. Så vi få hoppas på ett det stämmer. 


Jag hoppas att dom här två och enhalv veckorna går fort och att det löser sej med jobbet.


Tänk att men inte kan säga nått till nån och att man inte kan lita på nån nästan. Snart så vet alla. Framför allt dom som inte ska veta nått. 

Jag håller med dom som säger att Kramfors är en skvallerhåla


Nu ska jag gå och hänga tvätten och slänga in en ny tvätt. 


ByeBye

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards