Suzanne

Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Suzanne - 17 maj 2009 00:47


Tvingade mej ur sängen idag. Skulle far aoch se på Bjärtrås match. Dom spelade måt Väja hemma. Det var den riktig bra match. Dom var bätte än vad jag trodde faktiskt. Det blev 1-1. Men jag tycket att Bjärtrå var det bätte laget. Det är så tur att dom helgerna jag är ledig så ha Bjärtrå sina hemma matcher :)

Efter matchen så for jag hem till mamma och pappa. Dom skulle iväg på middag så jag fick fixa nått att äta själv. Brorsan skulle ha någa kompisar som skulle grilla så jag hände på dom. Så jag fick fara till Nyland och köppa nått att grilla. Och på samma veva så tog jag upp pappa som hade var på travet. När jag kom hem så skjussade jag dom till middan.

Hem och slänga sej i duchen och frächa till sej lite. 

När vi hade grillar och mäta så satte vi oss och såg på Eurovision song contest.

Det gick inge vidare för Sverige, men Norge som vann var inte helt fel heller.

Efter ett tag så gick vi upp till Mariebergsgården där det var pud. Där blev jag inte kvar länge. Var trött och gick hem.


Nu sitter jag framför brorsans datorn och funder på om jag ska se en film lr om jag ska gå och lägga mej och läsa lite innan jag soman. Jag tro att det lutar åt att jag lägger mej i sängen och läser. 

Men du hör jag att killarna kommer hem och som ska basta och det skulle var härlig innan man går och lägger dej också. Få lite beslut ångest nu...

Nää nu så ska jag iaf gå upp och kolla vad killarna håller på med. 


ByeBye


Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards