Suzanne

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Suzanne - 7 maj 2009 22:17


Nu är jag i en sån där period att jag kan sova hur mycket som häls.  Sov nästan elva timmar i natt men när jag vaknade i morse så var jag ändå jätte trött. tvingade mej upp ur sängen och fixade iorning mej och for in till stan och gjorde nåra små ärende. När jag kom hem så gick jag ur en stunde med Zukerella men det blåste lite kalt så vi var inte ute längen. När vi kom in så la jag mig i sängen och läste lite och helt plötsligt så hade jag somnat, vaknade av att mobilen ringde. Men jag vet inge piggare när jag vakande. 

Nu så sitter jag och se på hockeyn. Och det är riktigt spännande. Och Jonas Gustavsson i målet stor spelar verkligen. Som det ser ut nu så kommer Sverige att vinna. Det stå 3-1 och det är ca 2 min kvar.

När hockey är slut så  sk ajag se klar filmen jag sommnade ifrån igår.


Sen så i helgen så är det jobba som stå i agendan. Ska jag jobba hela helgen. Det är riktigt skönt nu när det börja bli lite jobb. Det blir mer och mer ju närmare sommaren kommer. Och jag hoppas verligen att inte dom byter mina helgen i sommar. Då spricker mina planer inför sommaren. Men om hon byter helgen så måste hon ju säga till lr fråga. Men men det är bara att vänta och se.


Ska krypa ner under täcket och ladda filmen.

 ByeBye

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards