Suzanne

Alla inlägg under januari 2009

Av Suzanne - 11 januari 2009 22:09

Var ett litet tag sen jag skrev.

Men här kommer en lite sammanfattning av veckan 

I måndag for jag ner till Therese och var där till på torsdag. När jag kom hem till mamma och pappa för att hämta Zukarella så frågade mamma om jag skulle följa med hemme till mormor. När vi hade komme hem från mormor så for jag hem till Kramfors för att  äta och duscha sen så bar det av upp till Övik med Elin och Emelie vi skulle se på MODO-Rögle och det var en bra match och MODO vann ju också. Innan vi for hem så stannade vi på MAX och åt, där satt vi över en timme och pratade om allt mellan himel och jord.

Fredag så gjorde vi tacos och hade det trevligt. 

Igår så ville jag och Elin fara ner till Svall för att festa men vi hittade ingen skjus så då tänkte vi gå på gladan men vi hamnade på Sandö. Och mycket trevlig hade vi det. Kom hem kl 6

Idag så har jag inte gjort mycket. For till mamma och pappa för jag skulle skriva på nå papper och där blev man bjuden på middag. Trevligt Trevligt.

Just nu så sitter jag och titta på filmen som gå på 4:an tro inte att jag kommer att orka se hela, kommer troligen att soman innan den är slup :P


Veckan som kommer ha jag inte planerat så mycket. Ska till Svall och tandläkaren på torsdag och sen så jobba jag helgen. Så få vi se vad som händer.


Nu ska jag se klar på filmen 


ByeBye

Av Suzanne - 6 januari 2009 15:56

Igår så for jag ner till Therese. Vi möttes på Brista för vi gick om kring lite och kollade sen for vi in till stan och kollade och där hittade jag ett par jeans som jag köpte. Sen på kvällen så gjorde vi inte så mycket, satt och såg en film. Sen gick vi och la oss.

 Idag så när vi vaknade så tag vi en ritur. Ska ha vi bara tagit det lugnt. 

Just nu så ligger vi i soffan med en varsin dator och kolla på tv.


Ska kolla om det är nå bra på tv ikväll.


ByeBye

Av Suzanne - 4 januari 2009 12:44

Är hemma hos mamma och pappa än. Men idag ner jag ha slutat jobbat så ska jag fara hem till Kramfors. Men jag blr inte långvarig där, för imorrn så ska jag åka ner till Therese.

Annars i helgen så ha jag jobbat. 

Nu hoppas jag pappa komme hem med min bil snart så jag kan åka och jobba.



ByeBye


Allt händer på en gång, bara tråkiga saker :(

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards