Suzanne

Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Suzanne - 9 augusti 2008 13:13

Ja nu var det ett bra tag sen jag skrev här.

Menjag har vara hos mormor och morfar i en och en halv vecka i slutet av Juli. Sen så har jag jobbat så mycket att jag inte haft tid och ork att skriva.


Har fått min bärbaradatorn för ett tag sen. men jag kan inte gå ut på vilka sider jag vill. Pratade med dom på Elgiganten och dom sa att det kan vara så att när jag hade flera virus skydd så kan ha bleve så att det har spärrat sidorna. Så jag skulle avinstallera alla virusskydd och sen installera  ett skydd som jag litade på och göra en virussköning så skulle det funka, Men det gjorde det inte. Stefan och jag satt och testade olika alternatid som vi kunde ha för att internet skulle funka. Vi gjorde nått så att det skulle funka med kabel men sen när vi skulle fixa det igen efter att vi hade fixat och trixat lite så kom  vi inte på hur vi hade gjort :( Men jag kan iaf vra ute på msn. 


Ihelgen så är jag ledig och då ska jag inte göra så mycket. Tro att jag sak mublera om på rummet lite.

Sen v34 så är jag ledigt hela veckan så jag ska försäka fara nånstans. För jag vill vara ledig den veckan. Om jag är hemma så kan jag inte säga nej när jag inte har nått annat att göra. Är det nån som har nån idé vart jag kan fara och ha det bra och roa mej lite ??



Nää ska kolla om det finns nått att äta och sen ska jag mublera om i rummet. :P 

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards