Suzanne

Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Suzanne - 13 oktober 2008 18:59

I fredags innan jag for och jobbade så var jag och tittade på lägenheten jag hittade på blocket. Det var verligen en liten etta med sovalkov. Inget ringtigt kök lr inge förvaring. Så jag sa att jag skulle fundera över helgen, för jag hade ju ett in en annons i tidningen.

Idag så var jag och mamma ner till Birsta och shoppa lite. Och när vi närtan hemma (i Strinne) så fick vi punka på bilen Haha :P Så det var bara att byta hjul. Men när hade komme hem så frågade jag pappa om nån hade ringet och då hade det ringt en äldre man och sa att han hade en etta men även en tvåa men i den så var det lite saker i. Ettan var mublerad men jag fick även ta med mej mina saker om jag ville. 

Så Jag ska ringa till han och höra (om inte pappa kommer hem så sent för han ha nummret) och fråga om jag kan komma och kolla imorrn lr på onsdag. 


Och nästa helg så ska jag fara upp till Övik och till Sofie :) Det var ett bra tag sen vi träffades. Lr igenligen inte det var ju på Modo-Timrå matchen men det var bara en sväng. Men det ska bi roligt :)


Annars så har det inte hänt nått Ha jobbat hela helgen och det har gått upp och ner. Men hur ha vi haft iaf. 


Nu ska jag gå ner och sola lite, så jag få lite färg.



ByeBye

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards