Suzanne

Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Suzanne - 5 oktober 2008 12:03

Ja här har det inte hänt så mycket. Ha bara jobbat. Mendet är kul + att det bli lite extra med pengar :)


I torsdag så for jag och Hannah och tittade på MODO-Timrå och MODO vann ju :) Det var en riktigt bra match från början till slutet. 

Det där måste vi göra om :)


Igår kännde jag att jag hade tur med mej. Så när jag for till Lugnvik och skulle köpa lite godis så köpte jag en Trisslott och så spleade jag 50 kr på att MODO skulle vinna. När jag kom hem så skrapade jag Trisslotten och vann 75 kr och så skulle jag igenligen se på hockey men jag tänke jag måste se. Och Visst vann MODO. Hade verligen tur med mej igår :) Hoppas att den fortsätter ett tag.


Man kanska ska göra sej sklar för att fara och jobba. Ska hämta ut vinstrena på vägen. Skulle igenligen vara ledig men då är Linn sjuk så jag ställde upp och jobbade. 


Just de. Dom ringde från Sandö i fredag och frågade hur mycket jag jobbade på Höga Kusten och om jag var intresserad av att jobba lite extra där hos dom. Visst sa jag. På torsdag så ska jag fara dit och träffa dom och höra vad dom ha att erbjuda och hur dom jobba som :)



Ha en bra blåsig och regnig Söndag

ByeBye

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards