Suzanne

Alla inlägg under april 2008

Av Suzanne - 12 april 2008 17:49

Sitter upp i Övik hos Sofie. Mycket trevligt :)

Igår så blev det fest och plattan :) Hade jätte trevligt och kul. Träffaden lite folk jag inte ha träffat på läng :)

Ikväll så blir det att vi tittar på nån film troligen. Annars så är det bara lugna pucken.


Ska prata lite med pappa när jag kommer hem imorrn om att vi ska gå på Krambo och kolla om det finns nån lite fin etta som man kan få hyra ett tag :P


Jag hoppas att jag får ett svar i veckan på dom jobb jag ha sökt. Skulle sitta riktigt bra med ett jobb på 75%. Är less på att bara sitta hemma och vänta på att dom ska ringa från Hotell Höga Kusten och fråga om jag kan jobba. Visst så ska jag börja jobba varanna helg men det ger ju inte mycket.


Hade

ByeBye

Av Suzanne - 10 april 2008 21:11

Igår när jag kom hem så sa mamma att dom hade hittat en bil på blocket som såg mycket fin ut och fanns i Härnösand och dom hade ringt på den och skulle åter komma senare på kvällen. Så pappa ringde på kvällen och den var kvar och han kunde hålla den till iadg då så att vi kunde komma ner och titta på den.

För ner vid två tiden och tittade den så mycket fin ut.

Pappa och jag skulle prov köra den så  fick vi bensin stopp. Som tur vara det precis vid shell :)

När vi komm tillbaka så slog vi till och köpte den. Det är en röd Hyundai.

Men när vi for hem och jag och mamma för på coop och skulle handla så skulle jag låsa, då gick det inte. Det var helt stumt när jag skulle vrida på nycken. Tänkte det där kan vi kolla lite mer på när vi kommer hem. Men vi vet inte vad det är för fel. Det går att låsa från insidan men då gå det inte att låsa upp den från utsidan. 

Så jag tänkte sen att han som vi köpte bilen av bodde i stan så då måste han har haft den låst. Men pappa ska ringa och parat med han imorrn. 


I övrigt så ska jag Fara upp till Övik till Sofie i helgen det kommer att bli jätte kul att träffa henne, Det var ett tag sen nu. Sen så kommer det att bli lite fest också :)


Nu ska jag gå och packa lite saker jag ska ha med mej upp till Övik.

ByeBye 

Av Suzanne - 8 april 2008 21:39

Idag for jag in till Kramfors en sväng och simmade och det var mycket skönt :)

Är sugen på att göra hål i naven också. Men jag vet inte om jag våga :( Det kommer säkert att göra svinit ont. Men jag ska in till Kramfors imorrn igen och simma så jag tro att jag ska in och prata med han. 


Nu ska jag leta reda på en film jag kan se på ikväll..



ByeBye 

Av Suzanne - 6 april 2008 18:52

Var och jobbade igår. Kännde inte alls för det, men det gick mycket bra !  Skulle ställa iorning matselan och då tänkte jag att här lär jag inte komma igår för än fem sex på morgonen. Men vid tre var jag klar. Och var hemma vid fyar.

 Mamma kom och väckte med 14,40 då var mormor och morfar här. Sen har jag inte gjort så mycket. Bara sutte här och jag ska inte göra så mycket heller. Ska bara slappa idag. 


 Nu tro jag att jag sak leta reda på en film som jag kan se på senare ikväll.


ByeBye 

Av Suzanne - 4 april 2008 11:41

Trode att det skulle bli en lugn veckan och förbereda mej för att hobba på lördag, men så blev det inte. Dom rednge på tisdag och frågade om jag skulle kunna jobba på onsdag. Och så klar så hade jag inget annat för mej så jag sa ja. Sen under dagen i onsdags så frågade dom om jag kunde jobba i går också. Så det trog jag på mej också.

Fick öven lönebeskedet igår och det så mycket fint ut :)


Idag så ska jag bara ta det lugnt. Kanske ska jag gå ut och springa lite gran.

Nu kan jag börja på allvar känner jag inte så kallt heller. Lr så har jag sagt förut också men det blir alldrig av :P


Nää nu ska jag och äte lite frukost.

ByeBye

Av Suzanne - 1 april 2008 22:11

Idag så har det vara en jätte fin dag ! Hoppas att det fortsätter att vara sånt här väder nu. Vill har sol och värme.

Han knappt kliva upp så kom Stina upp och så sa vi oss på alltan och spelade kort. Och det blev 30 grader varmt innan vi gick där ifårn och det inte gick att sitta där.

Men det det jag vill för jag fick idag.  SOVA UT. Och skönt var det.

Men det kommer att bli öndring på det nu. Ska jobba litegran nu framöver.

Ska kanske hitta nån film jag kan se på innan jag gå och lägger mej !



Hade bra

ByeBye 

 


Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards