Suzanne

Alla inlägg den 18 april 2008

Av Suzanne - 18 april 2008 10:21

Jag skulle ha gjort så mycket den här veckan men det blev nästan inget, men lite iaf :P


Skulle simma i måndags men så blev det inte för jag var tvungen och fara till Hans med bilen så han fick kolla vad det är som låter. Och naturligt vis så hittade han felet. Det var ett hjullager som måste bytas.


I Tisdags så fyllde bror min 18 år så då ville jag vara hemma. + Att jag hade så ont i huvudet hela dan Kunde knappt röra mej utan att det gjorde ont.


Onsdag så skulle jag göra ett nytt försök att fara in och simma men Då mådde jag inge alla bra, Hade vaknat flera gånger på natta och frös ena gången och svettades andra gången. Så jag blev liggande i soffan hela dagen inge kunde jag äta nått heller, mådde bara illa då.


I går så blev det en heldag i Sundsvall Stefan skrev teorin och klarade sej ! Grattis än en gång ! :) Det blev inte så mycket shoppande för mej för jag skulle inte ha så mycket. Det som blev var en nymobil en SonyEricssonW380 (lila) och ett par svarat jeans.


Idag så ska jag in till Af och banken men nu när jag har ett ärende i

Kramfors så har jag ingen att simma med :P


Fintväder är det också så jag hoppas arr det håller i sej och blir sommar snart. :)


Nää nu ska jag gå och duscha och sen äta lite frukost och kolla om Stefan sak med in lr inte.


Har en bra dag !

ByeBye

Det där fick Stefan av mej !

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards