Suzanne

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Suzanne - 1 juni 2009 22:19


Ihelgen så ha jag haft fullt upp. 

Fradag: På dan gjorde jag inte så mycket. På kvällen så följde jag med Elin till stallet för att hjälpa henne att fixa orning Piggan in för helgens tävlingar. Kom hem till med vid tolv tiden. Gick och la mej på en gång, men jag somande inte för än vid två kanske.

Lördag: Väckaren ringde kl 6 och då var det bara att kliva upp och göra sej klat. Vid kvart över sju så var vi i stallet och fixade de sista. Sen bar det av när till ridskolan och där var vi tre ungefär. Han bara hem och duscha och sen bar det av hem till mamma och pappa. Gick ner till Stina var bjuden på middag där. Och så grattde jag henne. Hon fyllde 20 igår. Kom inte hem till Kramfors för än tolv och jag somande så fort jag la huve på kudden.

Söndag: Klev upp sex igen och for till stallet och fixade sen bar det ner till ridskolan igen. Men det gick inge vidare. Var tvungen att vetrinärbesikta Piggan innan tävlingen börja. Vetrinären sa att hon var halv på höger bak. Så det var bara att gå hem med henne till stallet igen. När vi var klar i stallt så for vi upp till Elin och där somande vi allehop en stund. När vi vaknade så for vi ner till Ridskolan igen.

När vi var klar på ridskolan så for jag hem och duschade och sen for jag till Mormor och Morfar. När jag kom hem vid sju så la jag mej i sängen och såg på en film. Jag vet inte vad klockan var men jag somnade iaf ifrån filmen.

Idag: Sov ikapp dom timmarna jag missade unde helgen. Sen ha jag tvättat. Hände ut tvätten och när jag gick ut för att hänga den andra så var den första torr. 


Det ha vare jätte fint och varm väder hela helgen. Och jag ha fått ganska mycket färg. Så nu ser man inte så blek ut. Hoppas bara att det håller i sej nu.

Nää nu sa jag lägga mej och se klar på filmen jag inte såg igår


ByeBye

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards