Suzanne

Alla inlägg den 20 april 2009

Av Suzanne - 20 april 2009 23:25


Just nu så hatar jag min dator och internet. Först så började internet att krångla vill inte koppla upp och sen så skulle jag stara om datorn och då så hände den sej. Om man sitter/ligger och se på film så kan den bara hänga sej också. Och när jag ska sätta i laddaren så funka det inte, den börja inte ladda. 

Så jag tro att jag sak lämna in den och se vad dom säger. Lr jag kanske ska be brorsan kolla på den först.


ByeBye

Av Suzanne - 20 april 2009 22:44


Nu ha jag så furktansvärt ont i tänderna. Var och spände tandställningen idag. Tog även en sväng in på Brista och köpe två jackor. Ha letat jätte länge på en jacka men ha inte hitta nån. Den första butiken jag gick in på så hittade jag två stycken. Köpte bara en. Men så när vi skulle fara hem så var  jag tvingen att springa in och köpa en andra också. Sen så blev det lite nytt smink också. Annar så blev det inte så mycket. Lr förresten så gick jag in på crispin här i Kramfors inna vi for ner och köpe nya arbetsskor. Men jag behövde allt jag ha köp idag så jag behöver inte ha dåligt samveta att jag ha köpt nått som jag inte kommer att använde så mycket lr inget alls. 


Här i lägenheten är det fulltös. Zukarella och Tjoffsan ha jätte kul, springer runt hela lägenheten.

Imorrn så hoppas jag att det är fint väder, då ska jag ta med mej katterna ut en sväng.


Nu ska jag se en film och sen sova, så jag inte sover bort hela dan imorrn.

 

ByeBye

Av Suzanne - 20 april 2009 10:19


Strax så ska jag fara och ombesikta min lilla bil. Men den kommer inte att gå igenom den här gången heller :( Ha inte hunne fixa allt som skulle fixas. 

Sen Ska jag fara och köpa en kebabrulle på Sylos som öppnas idag :)

Sen bli det att fara och hämta brorsan på skolan och sen ska vi till Svall till tandläkaren. Ska öven en sväng på stan och se om jag hitta en vårjacka.


Solen lyser och det är riktigt fint här.

Nu ska jag klä på mej och fara upp till besiktningen.


ByeBye

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards