Suzanne

Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Suzanne - 16 juni 2008 20:41

Jahaja då var men 20 då. Och allt är som vanligt.

Det har vare en lugn dag.


Det här fick jag idag. :)

  • Pengar till Gatufesten
  • Boende under Gatufesten
  • Bensinkort
  • Locktång
  • Ett lite strandkitt med lite gosaker i :)
  • Lite saker till bilden (sakre som behövs bytas)
  • Ett pressentkort på Guldfynd


Nu så sitter jag och kollar på bärbara datorer, är sugen att köpa en.

Så jag slipper springa med den här stationäa datorn upp och ner hela tiden jag vill ligga i sängen och se på film.

Om jag bär upp den så måste mamma lr pappa ha den dagen efter så då måste jag bära ner den igen, men om jag inte bär upp den nått så är det ingen som ska ha den.


Imorrn så ska jag fara upp till Övik en lite sväng med Stina (någon som har lust att hänga på ?) Få väl se om jag hittar nått. Det ända jag vet om jag ska köpa är ett minnes kort till mobilen. Men det är ingen brådska med det.


Vad ska man hitta på resten av resten av kvällen då ?

Så här har jag inte kännt på länge, att jag inte ha haft nått att göra på kvällen. Det har vare mycket med roligt dagarna och kvällarna nu.

Det känns lite jobbigt men ändå bra att jobba nu under sommaren. Men jag tro inte att jag blir kvar i hösten. Tro att jag ska börja funder på att plugga lite till våren. Men det är ju en höst där imellan så jag få väl se vad som händer:P


Nää ska gå och kolla om det är nått bra på tv:en


ByeBye 

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards