Suzanne

Alla inlägg den 8 november 2008

Av Suzanne - 8 november 2008 23:01

Det har inte hänt mycket i min vardag. I onsdags så fick jag till frissan och kollade om hon hade nån tid. Fick en redan dagen efter. Det blev kort, tro inte jag ha fart så kort nån gång. Men det växer ut lika fort

Sen samma dag så földe jag med Elin till stallet och gick en sväng medans Elin red. Sen så hjälpe hon mej och färgade håret. Det blev bra. Medan vi färgade håret så fick min lilla katt lära känna Tjoffsan. Sen så for jag hem till mamma och pappa ett tag för att kolla hur katterna hemma reagerade. Tuffer var mest nyfiken, Rufus sprang och la sej upp nånsta.

Idag så jobbade jag lite och det känndes sköt. Ska jobba imorrn också. Det kommer att vara mycket folk för det är ju farsdag.

När jag kom hem så gjorde jag lite mat och tog ett glasvin, det är ju ändå lördag :)

Ha kommer på ett namn till katten nu. Namnet är: Zukarella

Hon var ensam hela dan idag och satt vid dörren och väntade när jag kom hem. Det ända lilla olyckan om hade hänt var att hon hade bajsat utanför lådan lite.


Nu ska jag lägga mej i sängen och se på en film och sova.

NattiNatti

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg
 Under 10
 10-15
 16-20
 21-25
 26-30
 31 lr Äldre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Suzanne


Ovido - Quiz & Flashcards